Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si)
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Mokytojo kompetencijos. Pedagogo meistriškumas. Pedagogo kūrybingumas, dvasingumas. Pedagogo bendravimas ir bendradarbiavimas su ugdytiniais ir jų aplinka. Bendravimo kultūra. Pedagogo sėkmingo darbo sąlygos. Mokytojo teisės ir pareigos. Mokinio teisės ir pareigos. Mokymo sutartis. Kaip elgtis, kai mokinio teisės pažeidžiamos. Mokytojų ir mokinių tarpusavio santykiai bei jų įtaka ugdymui(si). Problemos, kurios iškyla mokiniams ir mokytojams bendraujant ir bendradarbiaujant. Pažymio problemos. Bendravimo problemos. Elgesio problemos. Mokymosi problemos. Moksleivių kriziniai etapai. Mokinių ir pedagogų tarpusavio konfliktai ir jų įtaka ugdymui(si). Mokytojų ir mokinių tėvų tarpusavio santykiai ir jų įtaka mokymosi rezultatams. Ką tėvai turėtų daryti, kai pastebi, kad pedagogas su mokiniais elgiasi netinkamai. Aplinkos įtaka mokinių ir pedagogų santykiams bei įtaka ugdymui(si). Mokykla kaip ugdymo ir ugdymosi aplinka. Išorinė, vidinė ir fizinė mokyklinė aplinka. Apklausos rezultatų analizė. Išvados. Santrauka užsienio kalba.

Ištrauka

K. Pukelis rašo: "Mokytojas yra lyg pašauktas budėti ties gležna vaiko sąžine, stovinčia prigimties skleidimosi kryžkelėje ir draskomos prieštaringų dieviškosios ir geidžiančiosios, mąstančiosios ir gyvulinės dvasių kvietimo ir vilionių sieloje, todėl nežinančios kur link pasukti. Mokytojo pareiga – pasukti ir palydėti vaiko sąžinę mąstančiosios (dieviškosios) dvasios link, daryti viską, kad jo prigimtis taptų kaskart vis dvasingesnė – kilnesnė, tauresnė, geresnė ir gražesnė".
Meninė raiška – universali vaiko visuminio ugdymo priemonė. Ji padeda vaikui pažinti ir išreikšti save pačiomis įvairiausiomis meno priemonėmis bei formomis šokant, vaidinant, bendraujant, muzikuojant, kuriant dailės darbus.
Meninis vaikų ugdymas pasižymi raiškos rūšių įvairove. Meninė raiška lavina vaikų kūrybines galias, padeda ugdytis ir atskleisti gabumus, turtina emocinę patirtį, turi lemiamą įtaką vaiko intelekto raidai. Ji yra puiki priemonė ugdyti ir plėtoti vaiko savijautą, poreikius, interesus, įvairių gebėjimų lygį, bendravimo ir bendradarbiavimo ypatumus, namų kultūrinę aplinką, šeimos lūkesčius ir nuostatas į ugdymą.
Todėl, šeima ir mokykla yra tarsi dvi institucijos, sujungtos vienu ir tuo pačiu ugdomuoju objektu – vaiku. Svarbiausias abiejų tikslas – žmogus, kuris mąstytų, veiktų ir gyventų vardan aukščiausių idealų.
Vaiko santykiams įtaką su aplinka daro ne tik šeima ar mokytojai, bet ir trečioji institucija – kiemas, gatvė, draugai. Dažnai vaikas egzistuoja trijuose asmenyse. Mokykloje jis praranda namų įgūdžius, namie – mokyklos, o su draugais – ir vienus, ir kitus.
Savo darbe nagrinėsiu šokio pedagogo ir V- X kl. mokinių tarpusavio santykius ir įtaką ugdymui, bei ugdymuisi. Atliksiu tyrimą, kurio metu apklausiu šokio pedagogus ir V – X kl. mokinius. Apibendrinsiu apklausos rezultatus, patvirtinsiu arba paneigsiu iškeltą hipotezę, kad geri šokio pedagogo ir mokinių tarpusavio santykiai daro teigiamą įtaką ugdymui bei ugdymuisi.
Darbo tikslas – nustatyti šokio pedagogo ir V – X kl. mokinių tarpusavio santykių įtaką ugdymui bei ugdymuisi.
Norėdama pasiekti tikslą, iškėliau uždavinius:
• Išanalizuoti šokio mokytojo kompetencijas.
• Nustatyti šokio pedagogo ir V – X kl. mokinių tarpusavio santykius.
• Apibendrinti apklausos rezultatus.
Darbe apžvelgsiu mokytojų ir mokinių tėvų santykius, bendradarbiavimą ir tai kokią įtaką šis bendradarbiavimas turi mokiniams ir jų mokymosi rezultatams. Nagrinėsiu, kokią įtaką daro aplinka mokiniams bendraujant su mokytojais, kokią įtaką mokinių ir pedagogų santykiams turi mokinių problemos. Pateiksiu mokinių ir mokytojų pareigas bei teises, mokytojo kompetencijas.
Tikiuosi, kad šis darbas padės geriau suprasti bei perprasti mokinių ir pedagogų santykius, susidaryti tinkamą nuomonę apie juos, ir dirbant ateityje pedagoginį darbą nedaryti klaidų santykiuose su mokiniais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-17
DalykasPedagogikos diplominis darbas
KategorijaPedagogika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis99.32 KB
Autoriusvilma
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Sokio pedagogu ir V X klasiu mokiniu tarpusavio santykiai ir ju itaka ugdymui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą