Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Berniukų ir mergaičių laisvalaikio pomėgiai ir popamokinio ugdymo ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Berniukų ir mergaičių laisvalaikio pomėgiai ir popamokinio ugdymo ypatumai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Laisvalaikio įtaka vaiko asmenybei bei popamokinio ugdymo ypatumai teoriniu pagrindu. Laisvalaikio samprata. Popamokinio ugdymo ypatumai. Socialinė aplinka asmenybės laisvalaikio poreikių formavimui. Šeimos ir mokyklos vaidmuo organizuojant moksleivių laisvalaikį. Berniukų ir mergaičių laisvalaikio praleidimo formų įvairovė. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Kaime besimokančių vaikų laisvalaikio pomėgiai ir užimtumas popamokine veikla. Moksleivių laisvalaikio pasirinkimą įtakojantys veiksniai. Moksleivių laisvalaikio galimybes ribojančios priežastys ir popamokinio ugdymo trūkumai. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Kiekvienas žmogus leidžia savo laisvalaikį taip, kaip jis nori. Tai priklauso nuo jo norų ir finansinių galimybių.
Tačiau vaikai gyvenantys kaime negali patenkinti visų savo poreikių. Kokybiškas laisvalaikio organizavimas ir motyvuotas dalyvavimas – aktuali pedagoginė problema. Yra žinoma, jog nepakankamas vaikų užimtumas lemia jų didelį nusikalstamumą. Vaikų laisvalaikio praleidimo ir užimtumo kokybė yra socialiai reikšmingos sritys, reikšmingos švietimo plėtrai bei jaunuolių pilietinei brandai (Kvieskienė, 2005).
Užsiimdami laisvalaikiu vaikai turės daugiau motyvacijos aktyviau reikštis, suras naujų draugų, įgys mokslinių, techninių žinių pasirinkdami vieną ar kitą popamokinės veiklos užsiėmimą.
Laisvalaikio tyrėjai patvirtina, kad neužimti vaikai padaro daugiau teisės pažeidimų, nusikalsta, dažniau patenka į teisėtvarkos institucijų akiratį, todėl galima teigti, kad moksleivių neužimtumas yra padidintos rizikos veiksnys. Vienas iš tinkamiausių būdų yra popamokinis laisvalaikio užimtumas, kitaip tariant papildomas popamokinis ugdymas.
Apie papildomą popamokinį ugdymą rašė Kvieskienė (2005), Vaitkevičius (1981), Zaleckienė (1994), ir kt.
Tyrimo objektas – kaimo mokinių požiūris į popamokinę veiklą.
Tyrimo tikslas – ištirti kaimo mokinių popamokinės veiklos pomėgius.
Uždaviniai:
1. Išnagrinėti mokslinę laisvalaikio ir popamokinio ugdymo sampratą.
2. Išanalizuoti kaimo mokinių laisvalaikio ypatumus ir galimybes skirti laiko mėgstamai popamokinei veiklai.
3. Atskleisti kaimo moksleivių laisvalaikio veiklos pasirinkimo veiksnius.
4. Išanalizuoti kaimo moksleivių laisvalaikio galimybių ir popamokinės veiklos trūkumus.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.
Tyrimo dalyviai – iš viso anonimiškai apklausta 30 bendrojo lavinimo mokyklos aukštesniųjų klasių (VII-VIII) mokinių. Tyrimas atliktas 2007-04-10 Viešvilės pagrindinėje mokykloje.
Kursinio darbo struktūra. Šį kursinį darbą sudaro: įvadas, 2 skyriai, išvados, naudota literatūra (25 šaltiniai), priedai. Tyrimo duomenis iliustruoja 15 paveikslų. Prieduose pateikiamas: anketos pavyzdys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-20
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai25
Dydis101.92 KB
AutoriusLAIMA
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Irena Kaffemanienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Berniuku ir mergaiciu laisvalaikio pomegiai ir popamokinio ugdymo ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • doc. Irena Kaffemanienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą