Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Paskaita kaip vyksmas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paskaita kaip vyksmas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Paskaita kaip vyksmas: pažinimas, mokymas, mokymasis. Paskaita. Kas tai, kaip ji vyksta? Pažinimas. Mokymas ir mokymasis. Mokymo proceso grandys. Mokymo metodai. Žodiniai dėstymo metodai. Pokalbis. Spausdintų šaltinių naudojimas. Kūrybinių darbų metodai. Pratimai ir grafiniai darbai. Demonstravimas - stebėjimas. Laboratoriniai ir praktikos darbai. Didaktiniai (pažinimo) žaidimai. Mokymosi rezultatų tikrinimas ir vertinimas. Išvados. Išnašos.

Ištrauka

Žmogus į pasaulį ateina kaip biologinė būtybė. Asmenybe jis tampa nuėjės sudėtingą ir gana ilgą individualios raidos kelią. Žmogus vystosi ir tobulėja visaip: ir veikdamas, ir atspindėdamas pasaulį, ir vis geriau pažindamas, ir bendraudamas, ir įvairiai sąveikaudamas su aplinka bei žmonėmis.
Bet koks tobulėjimas galimas tik tada, kai jis remiasi prisitaikymo bei mokymosi procesais. Tai ypač pasakytina apie mus, žmones, apie kiekvieno individo gyvenimą. Asmenybę ugdo, jai žinių teikia ne tik ugdymo įstaiga, bet ir visa aplinka — šeima, gamta, masinės komunikacijos priemonės, taip pat ir religinės institucijos, visuomeninės organizacijos ir pan. Ši "gyvenimo mokykla" daro didžiulę įtaką žmogaus žinių, jo vertybių bei įsitikinimų, santykių su kitais žmonėmis ir visa aplinka, t. y. asmenybės, formavimuisi. Vis dėlto pagrindinė ugdymo įstaigos veikla — mokymas —yra labai reikšminga, todėl yra labai svarbu pedagogams išmanyti įvairius mokymo procesus. Žmogaus asmenybės tobulėjimui, augimui reikšmės turi ne tik jo asmeninės savybės, bet ir aplinka, o viena iš tų veikiančių aplinkybių - tai tinkamas pedagogų darbas su ugdytiniais, geras mokymo proceso išmanymas bei organizavimas.

Studentų mokymo darbo formų ir metodu yra įvairių. Viena jų - paskaita – tai pagrindinė mokymo forma (laikoma ir forma, ir metodu, ir priemone), kai nagrinėjamos mokslo problemos. Paskaita efektyvi tik tada, kai yra aiški, tiksli, įtaigi, patikima, pagarbi. Nors mokymo įstaigose dažniausiai skaitomos paskaitos, tačiau geriausias patarimas dėstytojui, norinčiam pagerinti savo mokymo Įgūdžius, išlieka tas pats: "neskaityti paskaitų". Kitaip tariant, turėtume galvoti ne apie paskaitų skaitymą, o apie mokymą.
Dėstytojas paskaitoje ne tik suteikia žinių, bet ir išmoko studentą savarankiškai jas susirasti, atsirinkti, kritiškai vertinti, analizuoti, struktūrinti. Pvz., filosofijos dėstytojo uždavinys yra ne išmokyti filosofijos, bet gebėjimą mąstyti, palyginti, įvertinti taikyti praktikoje, įvaldyti komunikacines kompetencijas [1]. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-13
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis500.25 KB
AutoriusMindaugas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas7
Mokytojas/DėstytojasGrincevičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasStatybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paskaita kaip vyksmas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 7 Klasė/kursas
  • Grincevičienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą