Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokymo metodų įvairovė
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Mokymo metodų įvairovė

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Temos aktualumas. Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kokius ugdymo metodus mokytojai taiko savo matematikos pamokose. Darbo uždaviniai. Mokymo metodai. Mokymo metodų klasifikavimo problema. Tradiciniai mokymo metodai. Netradiciniai mokymo metodai. Metodų pasirinkimo kriterijai.

Ištrauka

Temos aktualumas. Kiekvienas žmogus, ką nors veikdamas, visų pirma turi remtis atitinkamomis žiniomis, kad galėtų sėkmingai ką nors dirbti. Mūsų pasaulis ir kintančios žinios apie jį, nestovi vietoje, o nuolat keičiasi, taigi nuolatinės permainos jau lydi gyvybę nuo pat jos atsiradimo.
Mes gyvename įvairių socialinių, ekonominių, politinių lūžių metu. Stebime pasaulinio vienijimosi, bendradarbiavimo įvairiose srityse tendenciją. Tą akivaizdžiai iliustruoja Europos Sąjungos plėtra bei pasaulinė globalizacija. Taigi dabartinis mokinys, o ateities pilnavertis visuomenės narys bus įtraukiamas į vis glaudesnius tarpusavio santykius ir kuo toliau tuo labiau priklausys nuo kitų. Tokiu metu mokytojai atlieka labai svarbų vaidmenį. Bet ar gali mokytojas sudominti vaikus tokiais paprastais dalykais kaip darbas klasėje ir knygų skaitymas dabar, kai vaikai auga apsupti kompiuterių, vaizdo žaidimų ir stereotelevizorių? Galima turėti geriausių ketinimų ir mokymo įgūdžių, bet jeigu mokiniai nebus tinkamai nusiteikę mokytis, jų žinių įgijimo laipsnis bus labai nedidelis.
Visuomenės interesai reikalauja išugdyti tokią asmenybę, kuri būtų įsisąvinusi mokslų apie gamtą, visuomenę pagrindus, mokėtų tas žinias savarankiškai plėsti ir gilinti, sugebėtų naudotis jomis savo įvairėpusėje veikloje. Pagrindinis ugdymo kelias — tai mokymo procesas. Mokytojai turi padėti mokiniams pamėgti mokymąsi, todėl vykstant nuolatinei informacinių ir komunikacinių technologijų kaitai, šiuolaikiniam mokytojui būtina mokytis dirbti naujomis bei patraukliomis technologijomis. Kadangi šiandienos švietimas grindžiamas neprilygstamo žmogaus vertingumo, jo pasirinkimo laisvės, dorinės atsakomybės pripažinimu, demokratiniais santykiais, šalies kultūros tradicijomis, tuo pačiu švietimas saugo ir kuria tautos tapatybę, perduoda vertybes, kurios daro žmogaus gyvenimą prasmingą, taigi mokytojas tampa vienas iš aktyviausių tokio brandaus savarankiško gyvenimo teikėjų.
Kiekvienas mokytojas savo darbe privalo siekti, kad jo pamokos būtų įdomios, kad pamokų metu, būtų kuo labiau ugdomi bendrieji gebėjimai, kad atitinkamai parinkti mokymo metodai padėtų mokiniams kuo greičiau ir kuo efektyviau įsisąmoninti mokomąją medžiagą, keltų mokymosi motyvaciją, ugdytų kūrybingą ir psichologiškai stiprią asmenybę.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kokius ugdymo metodus mokytojai taiko savo matematikos pamokose.
Darbo uždaviniai:
 Apibūdinti ugdymosi metodų kaitą, klasifikaciją ir svarbą ugdyme.
 Aptarti ugdymo metodų taikymą matematikos pamokuose. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-10
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis31.41 KB
AutoriusSilvija
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŠtitilienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokymo metodu ivairove [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Štitilienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą