Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokinių saviauklos skatinimo būdai ir priemonės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokinių saviauklos skatinimo būdai ir priemonės

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Terminologijos apibrėžimas. Auklėjimas ir ugdymas. Auklėjimo būdai ir priemonės. Saviaukla ir saviauklos skatinimas. Saviauklos skatinimo būdai ir priemonių analizė. Išvados.

Ištrauka

Mokslinis darbas "Mokinių saviauklos skatinimo būdai ir priemonės", paremtas Lietuvos švietimo koncepcija, dr.Audronės Dumčienės veikalais ir doc. Dr. Palmiros Peciuliauskienės darbu, rašomas iškeliant pagrindinį tikslą – atskleisti mokinių saviauklos būdų ir priemonių įvairovę, jų realizaciją ir problemas, susijusias įgyvendinimu. Šiam tikslui pasiekti keliami uždaviniai yra: 1) apibrėžti tiriamos temos sąvokas; 2) aptarti saviauklos skatinimo metodus ir būdus; 3) saviauklos skatinimo būdų analizė.
Remiantis Lietuvos švietimo koncepcija, mokymosi ir mokymoi siekiamybė, t.y. svarbiausi ugdymo tikslai yra šie:
1. Padėti asmeniui atskleisti bendrąsias žmogaus vertybes ir jomis grįsti savo gyvenimą;
2. Ugdyti kritiškai mąstantį žmogų, gebantį svarstyti esminius žmogaus egzistencijos klausimus, atsakingai daryti sprendimus ir savarankiškai veikti;
3. Ugdyti asmenį, pasirengusį profesinei veiklai, pasiryžusį ir gebantį adaptuotis besikeičiančiame socialiniame, ekonominiame gyvenime ir jį tobulinti;
4. Brandinti asmens tautinę bei kultūrinę savimonę;
5. ugdyti žmogų demokratijai;
6. Ugdyti Lietuvos valstybės pilietį.
Šiems tikslams įgyvendinti Lietuvoje kuriama permanentinė, ugdymo diferencijavimu ir integravimu besiremianti švietimo sistema.
Švietimo sistema grindžiama Europos kultūros vertybėmis: asmens nelygstamos vertės, artimo meilės, prigimties žmonių lygybės, sąžinės laisvės, tolerancijos, demokratinių visuomenės santykių teigimu.
Švietimo reforma, beremianti demokratine Lietuvos ir Europos švietimo patirtimi, taip pat iškėlė Lietuvos švietimo principus:
1.Humaniškumas: nelygstamo asmens vertingumo, jo pasirinkimo laisvės ir atsakomybės teigimas.
2.Demokratiškumas: mokymasis ir gebėjimas grįsti gyvenimą įsisąmonintomis demokratijos vertybėmis; švietimo demokratinių santykių kūrimas ir laikymasis; visuotinis švietimo prieinamumas; doros kaip būtino demokratijos pagrindo pripažinimas.
3.Nacionalumas: įsipareigojimas Lietuvos kultūrai, rūpestis jos identiteto išsaugojimu ir istoriniu tęstinumu. Lietuvos švietimas saugo ir plėtoja daugialytę, nacionalinių mažumų patirtimi praturtintą krašto kultūrą.
4.Atsinaujinimas: atvirumas kaitai ir kritiškas naujo priėmimas, išlaikant universalias dorovės normas ir nacionalumo branduolį.
Taigi, remiantis šiomis nuostatomis kuriamos švietimo, mokslo ir ugdymo programos, tarp jų iškeliamas ir klausimas apie mokinių saviauklos skatinimo būdus ir priemones. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-20
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis18.99 KB
AutoriusViktor
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Dumčienė
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
FakultetasSporto edukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokiniu saviauklos skatinimo budai ir priemones [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 1 Klasė/kursas
  • A. Dumčienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą