Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Tyrimo ataskaita: "II klasės mokinių žinių apie veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančių žodžių įsisavinimo lygis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tyrimo ataskaita: "II klasės mokinių žinių apie veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančių žodžių įsisavinimo lygis"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Tyrimo ataskaita: "II klasės mokinių žinių apie veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančių žodžių, bei ilgųjų ir trumpųjų balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimo lygis". Įvadas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tyrimo analizė. Mokinių gebėjimai rašyti veiksmo žodžius. Mokinių gebėjimai rašyti būdo žodžius. Mokinių gebėjimai skirti veiksmą, daiktą ir būdą reiškiančius žodžius. Mokinių gebėjimai skirti ilguosius ir trumpuosius balsius (i-y, u-ū). Bendras mokinių žinių apie veiksmo, daikto ir būdo žodžių ir balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimas. II klasės mokinių žinių apie veiksmo, daikto ir būdo žodžių, bei balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimas pagal bendruosius 2003 m. išsilavinimo standartus. Išvados.

Ištrauka

Atlikto pedagoginio tyrimo "Genio" pradinėje mokykloje, temą buvo "Žinių apie veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančių žodžių, bei ilgųjų ir trumpųjų balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimo lygis". Gimtosios kalbos kaip mokomojo dalyko mokymas pradinėje klasėje yra labai svarbus, nes kalba yra pagrindas, be kurio neįmanomas kitų mokamųjų dalykų mokymas. Gimtosios kalbos mokymas yra integruotas visose pamokose. Lietuvių kalbos pamokose kuriamas pamatas vaikų bendravimo, skaitymo, rašymo, kalbos pažinimo kompetencijų ugdymui, todėl svarbu žinoti ir tikrinti kaip mokiniai įsisavino jiems suteiktas žinias. Toks nuolatinis mokinių žinių įsisavinimo patikrinimas, leidžia pasiekti geresnių rezultatų, atsižvelgiant į tai kaip mokiniai tas žinias įsisavino.

Tyrimo objektas: klasės mokinių lietuvių kalbos žinių įsisavinimo lygis, lyginant su išsilavinimo standartais.
Tyrimo imtis: 20 mokinių (10 berniukų, 10 mergaičių).
Tyrimo tikslas: nustatyti, kaip mokiniai įsisavino veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančių žodžių bei ilgųjų ir trumpųjų balsių (i-y, u-ū) rašybą.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti, mokinių gebėjimus rašyti veiksmo žodžius.
2. Išsiaiškinti, mokinių gebėjimus rašyti būdo žodžius.
3. Nustatyti mokinių gebėjimus skirti veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančius žodžius.
4. Nustatyti mokinių gebėjimus skirti ilguosius ir trumpuosius balsius (i-y, u-ū).
5. Nustatyti bendrą mokinių žinių apie veiksmo, daikto ir būdo žodžių ir balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimą.
Tyrimo metodai: kontrolinis testas.
Tyrimui atlikti buvo pasirinkti II klasės mokiniai. Naudojantis sudarytu kontroliniu testu buvo patikrintos 20 mokinių lietuvių kalbos įsisavintos žinios. Grupinis patikrinimas buvo atliktas per lietuvių kalbos pamoką. Prieš atliekant kontrolinį testą buvo aptartos jame pateiktos užduotys, jų atlikimo ypatumai ir vertinimo kriterijai. Užduotims atlikti buvo skirta 30min. Įsitikinus, kad visi mokiniai suprato, kaip atlikti kontrolinį testą, jie buvo išdalinti ir mokiniai juos atliko savarankiškai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-13
DalykasPedagogikos tyrimas
KategorijaPedagogika
TipasTyrimai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis25.35 KB
Autoriusrokiene
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tyrimo ataskaita II klases mokiniu ziniu apie veiksma buda ir daikta reiskianciu zodziu isisavinimo lygis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 9 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą