Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Kūno kultūros mokytojo asmenybė ir ugdymo galimybės
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Kūno kultūros mokytojo asmenybė ir ugdymo galimybės

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Iš istorijos. Kūno kultūros mokytojo asmenybės savybės reikalingos šiam darbui. Išskirtiniai gebėjimai kūno kultūros mokytojo darbe. Ugdymo galimybės. Mano nuomonė.

Ištrauka

Žodis "pedagogas" išvertus iš Graikų kalbos reikškia vaikų vedlys. Taigi, galime suprasti, kad pedagogo darbas yra labai atsakingas.Galime teigti, jog pedagogo tikslas yra vesti vaiką teisingu gyvenimo keliu. Šio darbo rezultatas priklauso nuo paties pedagogo, jo kaip žmogaus, profesionalo išmanančio savo darbą ir atsidavusiam jam, savybių.
Pagal L.Jovaišą, ugdymas yra pagalba vaikui, pasireiškianti globa, maitinimu, priežiūra, formuojanti jo santykius su aplinka.
Kiekvienas pedagogas privalo gerai išmanyti savo dalyką, mokėti nuosekliai ir aiškiai išdėstyti, kad sudomintų ir pritrauktų mokinį. Pedagogas privalo mokėti gerai komunikuoti, įvertinti savo psichinę ir emocinę būklę, išlaikyti jausmų pusiausvyrą.
Žmogus, dirbantis pedagoginį darbą, privalo turėti pedagoginį pašaukimą. Pedagoginis pašaukimas – motyvacinių potencialių ir charakterologinių amenybės bruožų derinys įgalinantis rinktis ugdymo darbą, jausti pasitenkinimą savo darbo rezultatais. Todėl pedagoginį darbą dirbti be pašaukimo yra neetiška savo ir kitų atžvilgiu.
Sporto pedagogas, dirbantis su kitais žmonėmis ir mokantis juos įvairių žinių, gebėjimų, privalo turėti pedagoginį meistriškumą, t.y. kompleksą gebėjimų, būtinų sporto pedagogo veiklai, pagrįstų specialisto erudicija, kultūros lygiu, reikšmingomis pedagoginiam darbui asmenybės savybėmis. Šis gebėjimas įgyjamas tik pedagogo valios pastangomis, bei kruopščiu darbu.

Pirmieji sportininkų sistemos rengimo elementai buvo pastebėti senovės Graikojoje. Ginastikos, aerobikos pratimai, bėgimas, kumštynės. Kūno, proto, dvasios privalumai buvo labai svarbūs ir vertinami visuominėje.
Antikos laikais būdavo pritaikomos kūno mankštos, fizinių ir dvasinių galių vertinimo sistemos. Dažnai būdavo pritaikomos sukauptos metodikos.
Šiuolaikinės sportininkų rengimo sistemos pradmenys buvo aptinkami XIX a. antroje pusėje.
Prasidėjus sporto sąjūdžiui, atskiros sporto šakos įtrauktos į oplimpinų varžybų programą. Didėlę dalį laiko sportininkai skirdavo pasiruošimui. Jie ruošdavosi patys ir buvo stengimasi pasiekti aukščiausių rezultatų.
Pirmoji išlesita metodinė knyga buvo Rusijoje. 1925m. " Fizinio auklėjimo teorija ir praktika". Paskui pradėtos kurti kitos įvairios metodinės knygos. Nemažai įvairių mokslininkų kūrė sportininkų rengimo metodikas.
Po truputį buvo pradėtos kurti varžybų sistemos, buvo atnaujinamas inventorius.
Lietuvoje didelis dėmesys buvo skiriamas metodinių leidinių kūrimuisi, buvo susidomėta sporto šakomis kaip lengvaja atletika, plaukimu, slidinėjimu. Buvo pradėta ugdyti sportininkus pagal įvairias metodikas, jie buvo ruošiami psichologiškai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-09
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis22.22 KB
AutoriusViktoras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasS. Šniras
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
FakultetasSporto edukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kuno kulturos mokytojo asmenybe ir ugdymo galimybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 1 Klasė/kursas
  • S. Šniras
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą