Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Temos pasirinkimo ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Temos pasirinkimo ypatumai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Temos pasirinkimo ypatumai, teorinė analizė. Temos pasirinkimas. Rekomendacijos renkantis temą. Išankstiniai argumentai ir klausimai pasirenkant temas. Kursinių ir magistro darbų temos pasirinkimas. Temos pasirinkimo ypatumai, tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Vis daugiau absolventų paskutiniaisiais mokymosi metais renkasi temas, rašo ir gina diplominius darbus. O tai dažnai būna noras toliau tęsti studijas magistrantūroje, doktorantūroje, galiausiai savo gyvenimą susieti su moksline veikla. (Juška, Kučinskas,1998, p. 4). Todėl rašant kursinius, diplominius, mokslinius darbus svarbu pasirinkti tinkamai temą. Tai vienas svarbiausių dalykų. Pasirinkti gerą temą- nelengvas darbas daugeliui studentų, ypač rašant didesnės apimties, diplominį darbą; daug kas teigia ieškąs ne bet kokios, o "uždegančios" temos. Išsirinkti temą, kuri galbūt galėtų patraukti, galima taip: reikia per trumpą laiką peržvelgti daug įvairių temų, bet per vieną kartą ne daugiau nei tuo metu sugebama suvokti. (Rienecker, Stray Jorgensen, 2003, p. 60). L. Rienecker, P. Stray Jorgensen (2003, p. 61) cituodama Bartholomae teigia, kad reikia domėtis rašoma tema. Paprastai domėjimasis rašoma tema padeda ir skatina dirbti.
Daug autorių rašo apie tai, kaip tinkamai pasirinkti temą, tačiau vis dar daroma klaidų renkantis temą. Suprantama, kad mokslininkais negimstama, jais tampama nuosekliai, kryptingai, kantriai dirbant. Šios veiklos pradžia- pirmas kursinis darbas, pranešimas studentų mokslinėje konferencijoje, straipsnis į laikraštį ar žurnalą. (Juška, Kučinskas, 1998, p. 4).
Temos pasirinkimo problema jau seniai žinoma, nes kiekvienais metais daugybę studentų renkasi temas. Šią problemą nagrinėjo autoriai: R. Vaičekauskaitė, E. Giedraitienė (2006). Autoriai išskyrė kriterijus, į kuriuos būtina atsižvelgti pasirenkant temą. Autorė I. Kaffemanienė (2006) sudarė klausimus, kuriuos reikia apmąstyti prieš pasirenkant temą. R. Bončkutė (2006), A. Juška, V. Kučinskas (1998), K. Kardelis (2002) ir C. M. Charles (1999) išskyrė rekomendacijas. J. Ratkus, T. Tamošiūnas (1998) ir I. Svetikienė, O. Žigutienė (2002) analizavo kursinių ir magistrinių darbų temos pasirinkimą.
Tyrimo objektas- temos pasirinkimas.
Tyrimo tikslas- išstudijuoti temos pasirinkimo ypatumus studentų rašto darbuose.
Tyrimo uždaviniai:
1. išsiaiškinti temos pasirinkimo sąvoką;
2. išanalizuoti temos pasirinkimo rekomendacijų, kriterijų naudingumą.
3. išanalizuoti pagrindines temos pasirinkimo klaidas.
Tyrimo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Apklausa raštu.
Tiriamųjų imtis- tyrime dalyvavo 12 Klaipėdos miesto X kolegijos studentų, kurie buvo atlikę vieną tyrimą. Tiriamųjų amžius 18-23 m. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-04-19
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis53.59 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasasist. R. Kavolius
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Temos pasirinkimo ypatumai [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • asist. R. Kavolius
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą