Kūno kultūros žinių ir gebėjimų vertinimasĮvadas. Vertinimo būdai ir tipai. Vertinimo būdai ir tipai. Kūno kultūros rezultatų vertinimo metodika. Kūno kultūros rezultatų vertinimo kaita. Išvados. Vadovaujantis bendrosiomis programomis, išsilavinimo standartais, ugdymo programomis ir įgytomis žiniomis mokymo įstaigose kuno kultūros programose nustato kūno kultūros dalyko žinių ir gebėjimų vertinimo sistemą. Siekiama, kad kūno kultūra būtų neatsiejama kiekvieno moksleivio gyvenimo dalis nepriklausomai nuo jo fizinio išsivystymo, gabumų, dvasinės prigimties, socialinės padėties. Esminiai vertinimo kriterijai, tai moksleivių pastangos, aktyvumas, pareigingumas ir siekis tobulėti. Nors fizinio išsilavinimo standartai turi tenkinti įvairius švietimo sistemos poreikius, tačiau pagrindinė jų funkcija yra ugdymo rezultatų vertinimas. Didėjant reikalavimams švietimui, fizinio ugdymo rezultatų vertinimo reikšmė auga. Vertinimas tampa integralia ugdymo proceso dalimi. Todėl šiame darbe pabandysime išskirti pagrindinius kūno kultūros žinių ir gebėjimų vartinimo kriterijus bei metodikas. Darbo tikslas – Apžvelgti ir atskleisti pagrindinius kūno kultūros žinių ir gebėjimų vartinimų principus. Darbo uždaviniai: – Apžvelgti vertinimo būdus ir tipus; – Pristatyti kūno kultūros rezultatų vertinimo metodiką; – Įvertinti kūno kultūros rezultatų vertinimo kaitą ir jos priežastis. ... Autorius | Kristina |
---|
Viso autoriaus darbų | 3 darbai |
---|
Metai | 2011 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Alma Deksnienė |
---|
Švietimo institucija | Panevėžio kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo ir technologijų fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | kuno kulturos ziniu ir gebejimu vertinimas [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Referatai
- 11 puslapių
 - Panevėžio kolegija / 3 Klasė/kursas
- Alma Deksnienė
- 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |