Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Neformalioji meninio ugdymo veikla bendrojo lavinimo mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Neformalioji meninio ugdymo veikla bendrojo lavinimo mokykloje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Meninio ugdymo samprata ir nauda. Muzika ir jos reikšmė ugdytiniui. Dailė ir jos poveikis vaikui. Drama bei jos nauda ugdytiniui. Šokis ir jo reikšmė ugdytiniui. Neformalaus meninio ugdymo galimybės. Neformalaus meninio ugdymo veikla mokykloje. Pagrindinės neformalaus meninio ugdymo organizavimo problemos. Išvados.

Ištrauka

Mokyklos pareiga - ugdyti asmenybę, lavinti jos bendruosius gebėjimus, ugdyti vertybių sistemą siejant su gyvenimo realybe, todėl mokytojai ieško būdų, kaip pakreipti mokyklos darbą visapusiškos asmenybės plėtotės linkme, lavinti mokinio gebėjimus, puoselėti humanistinių asmens vertybių sistemą. Menų (dailės, dramos, muzikos, šokių) mokytojas turi ieškoti tokių mokymo organizavimo formų, metodų, kurie žadintų mokinio kūrybą, skatintų atradimo džiaugsmą, atitiktų jo amžiaus tarpsnius, interesus, poreikius, galimybes, leistų mokinį geriau pažinti.
Ypatingai svarbu ugdyti demokratišką, socialų, savarankišką, kūrybišką vaiką, paruošti jį pilietiškai aktyviam gyvenimui, todėl meninio ugdymo svarba itin padidėja kuriant intelektualią, kompetentingą ir kūrybingą žinių visuomenę. Šiuolaikinėje visuomenėje itin reikalingi tampa savęs ir kitų pažinimo bei savikontrolės įgūdžiai, gebėjimai prisitaikyti ir gerbti kitokį (dažnai skirtingą) mąstymo, darbo ir gyvenimo būdą, todėl menas gali iš esmės padidinti kiekvieno žmogaus dalyvavimo įvairiose veiklos srityse galimybes.
Ypač svarbi sąveika tarp bendrojo ir papildomojo, formaliojo bei neformaliojo meninio ugdymo. Papildomo ugdymo metu galima įgyvendinti daug reikalingų ir į formalius rėmus netelpančių ugdymo uždavinių. Vienas iš jų – užimti moksleivius po pamokų, apsaugant juos nuo nepageidaujamos įtakos gatvėje, suteikti jiems papildomų žinių ir įgūdžių, įtraukti į visuomenei svarbių problemų sprendimą ir kt. Tai pati geriausia nepageidautinos moksleivių veiklos prevencija. Įvairūs socialiniai uždaviniai gali būti sėkmingai sprendžiami įtraukiant vaikus į meninę kūrybą, pasiūlant jų galimybes atitinkančią kūrybinę veiklą.
Taigi, meninis ugdymas yra labai aktualus, nes teikia daug naudos besivystančiam ugdytiniui: skatina pasitikėjimą savimi, sudomina dalyku per asmeninį stebėjimą ir patyrimą, todėl reikia siekti visokeriopos meninio ugdymo plėtros. Apie meninio ugdymo reikšmę ugdymo procese rašė S. Dapkienė, P. Gudynas, J. Gumbytė – Mačiulskienė, Ž. Jackūnas, E. Jensen, D. Šiaulytienė. Dramos teikiama nauda domėjosi Ž. Dargytė, J. Grigaitienė, J. Kazlauskienė, E. Savukynaitė. Dailės srityje raikšmingų darbų parašė A. Grabauskienė, J. Morkytė, R. Matlašaitienė, R. Vismantienė. Apie muzikinį lavinimą rašė A. Girdzijauskas, J. Kievišas, Z. Jakštonienė, A. Bagdonienė. Šokio menu domėjosi J. Kievišas, R. Gaučaitė, V. Milvydienė.
Darbo objektas – neformalioji meninio ugdymo veikla bendrojo lavinimo mokykloje.
Darbo tikslas - paanalizuoti neformaliojo meninio ugdymo veiklą bendrojo lavinimo mokykloje.
Darbo uždaviniai:
1. Atskleisti meninio ugdymo sampratą ir teikiamą naudą ygdytiniui.
2. Paanalizuoti neformalaus meninio ugdymo galimybes bendrojo lavinimo mokykloje.
Metodai: literatūros analizė, dokumentų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-02
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai21 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis36.6 KB
Autoriusdosati
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. R. Vismantienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Neformalioji meninio ugdymo veikla bendrojo lavinimo mokykloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • doc. dr. R. Vismantienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą