Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pedagoginė etika: samprata, pagrindai ir šiuolaikinis požiūris
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pedagoginė etika: samprata, pagrindai ir šiuolaikinis požiūris

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Pedagogines etikos samprata ir ypatybės. Pedagoginės etikos uždaviniai. Pedagoginė veikla ir jos specifika. Pedagoginės morales turinys. Pagrindinės pedagogo dorovinių santykių sritys. Mokytojas ir jo darbas. Mokytojas ir mokiniai. Pedagogas ir mokinių tėvai. Santykiai pedagogų kolektyve. Pedagogo dorovinis tobulėjimas. Šiuolaikinis požiūris. Išvados.

Ištrauka

Pedagoginis procesas tokia veiklos rūšis, be kurios neįmanomas visuomenės egzistavimas ir vystimasis. Pats žodis "pedagogas" išvertus iš graikų kalbos reiškia vaikų vedlys. Jau vien tai leidžia mums suprasti, jog pedagogo darbas yra be galo svarbus ir atsakingas tai yra vesti vaikus teisingu gyvenimo keliu. O kaip rasti tą teisingą kelią ir vesti juo vaikus, žmogui, kuris iš pažiūros visiškai svetimas tiems vaikams? Taigi kokiomis savybėmis bei sugebėjimais turi pasižymėti žmogus, pasirinkęs pedagoginį darbą? Turbūt, aišku, kad pedagoginių uždavinių sprendimas reikalauja iš žmogaus tam tikrų dorovinių ir psichologinių savybių. Todėl, dorovingumo vaidmuo pedagoginiame darbe ypač didelis, kadangi moralė atlieka pedagogines funkcijas: mokytojas padeda formuoti jaunimo dvasinį pasaulį, taigi ir jo dorovę. Doroviniai santykiai, mokymo ir auklėjimo procese, gali būti nagrinėjami tiek žmonių elgesio-motyvų, poelgių, tiek ir dorovinės sąmonės tų reikalavimų, kurių mokytojas turi laikytis atlikdamas savo pareigas. Pedagoginė dorovė kyla iš specifinės profesinės etikos. Na, o profesine etika vadiname specifinių dorovinių reikalavimų visuma, kurie susiję su tam tikros profesijos ypatybėmis. Tad pedagoginę etiką, kaip profesinės etikos dalį, pirma, apibūdina mokytojo profesijos specifika, dėl ko moralės turinys, iš esmės nekisdamas įgyja tam tikrų ypatingų bruožų.(Bitinas.1977). Pedagoginė moralė- sistema dorovinių reikalavimų, keliamų mokytojui jo santykiuose su pačiu savimi, su savo profesija, su visuomene, vaikais ir visais kitais mokymo bei auklėjimo proceso dalyviais (Čiornokozova, 1977). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-03
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai3 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis23.72 KB
Autoriusrasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLuknevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasTęstinių studijų institutas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pedagogine etika samprata pagrindai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Luknevičienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą