Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Moksleivių skirstymas į fizinio pajėgumo grupes
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Moksleivių skirstymas į fizinio pajėgumo grupes

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Vaikų sveikatos pajėgumo grupės. Medicininės fizinio pajėgumo grupės (1). Medicininės fizinio pajėgumo grupės (2). Fizinio aktyvumo, fizinio išsivystymo, fizinio pajėgumo ir sveikatos sąsajos. Moksleivių sveikatos būklė. Principai paedantys pedagogams ugdyti grupių vaikus.

Ištrauka

Lietuvos švietimo sistema keičia požiūrį į žmogaus ugdymą, jo fizinių galių plėtrą bei sveikatinimą. Gera sveikata ir brandi kūno kultūra – viena iš reikšmingiausių kūrybinės asmenybės tapsmo komponenčių. Fizinę sveikatą ir kūno galias suprantant kaip pamatinį žmogaus būties pasaulyje būdą, kūno kultūra įgauna naujų bruožų. Tai ne vien fizinė jėga ir ištvermė. Kūno kultūros ugdymo paskirtis yra kur kas platesnė ir sudėtingesnė – išskleisti fizinį pradą siejant jį su psichine ir dvasine galiomis, įvairiapusiškai plėtoti sveikatą, protinį bei fizinį darbingumą. Šiuolaikinis fizini ugdymas visapusiškai ugdo žmogaus asmenybę, plėtoja jo įgimtas galias., stiprina sveikatą. Jos svarbiausias tikslas – visybiškai veikti asmenybės raidą fizinio ugdymo priemonėmis, sveikatos stiprinimo linkme, siekiant išplėtoti asmens fizinę ir dvasinę stiprybę, talkinti savęs kūrimui ir realizavimui. Dabar fizinis ugdymas modeliuojamas atsižvelgiant į pagrįstus mokinio poreikius, todėl nūdienos fizinio ugdymo nuostata yra sudaryta kuo palankesnes sąlygas mokinio fiziniam, protiniam, dvasiniam, doriniam, socialiniam ir kultūriniam ugdymuisi ir laiduoti sėkmingą jo integraciją į mokyklos bendruomenę bei visuomenę.

Vaikų sveikatos grupės. Sveikatos būklė vaikystėje yra vartai į suaugusiojo sveikatą, sėkmingu ugdymo esminė prielaida. Vaiko sveikata yra ne tik įgimta kaip duotybė , bet ir įgyjama kaip auginimo, globos ir ugdymo, vėliau ir saviugdos rezultatas. Ji priklauso nuo gyvensenos, ekologijos, socialinės aplinkos poveikių, ekonominių aplinkybių, elgsenos ir kitų sveikatai įtakos turinčių veiksnių. Vaikai sudaro apie ketvirtadalį mūsų visuomenės, ir jų sveikata kelia nemažai rūpesčių tėvams, pedagogams, gydytojams.
Negalima pasikliauti ugdymo sėkme, jei žinių, mokėjimų ir įgūdžių ugdytiniai įgyja tik pamėgdžiodami ugdytoją, nežinodami ir nesuprasdami jo stiprinimo priemonių esmės, atliekamų kūno mankštos pratimų ar grūdinimosi prasmės. Būtinas sveikatos žinių ir sveikatingumo priemonių ryšys, nes jų supratimas svarbus vaiko motyvacijai ir aktyvumui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-02-22
DalykasPedagogikos namų darbas
KategorijaPedagogika
TipasNamų darbai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis32.16 KB
AutoriusReda
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAdaškevičienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 moksleiviu skirstymas i fizinio pajegumo grupes [speros.lt].docx
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 9 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Adaškevičienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą