Įvadas. Teoriniai klausimo nagrinėjimo aspektai. Mokinių veiklos pedagoginėje ir psichologinėje literatūroje. Veiklos samprata. Ugdymo samprata. Veikla – pagrindinė ugdymo priemonė. Auklėjimas tikrovės pažinimui. Auklėjimo tikrovės pažinimui turinys. Bendravimo veikloje tobulinimas. Sugyvenimas – partnerystės raiška. Augimas bendraujant – ugdymo išvada. Bendravimo veikloje ugdymo formos ir metodai. Šeiminis auklėjimas veiklai. Auklėjimo veiklai turinys. Šeiminio auklėjimo veiklai metodai ir formos. Auklėjimas darbui. Veikla – profesionalumo pamatas. Ekonominis auklėjimas. Ekologinis auklėjimas. Technologinė veikla – viena iš mokinių veiklos rūšių. Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai. Ypatumų samprata. Technologijų mokymo bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų kaitos problematika. Technologinio ugdymo turinys. Technologijų mokymo bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų struktūros ypatumai. Mokinių kompetencijos ugdymas technologijų mokyme. Informacinės technologijos technologijų mokymo organizavime. Projektinis darbas – pagrindinis technologijų mokymo komponentas. Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumų tyrimas. Tyrimo bazė, imtis metodika. Mokytojų apklausa, duomenų analizė. Mokinių apklausa, duomenų analizė. Išvados. Rekomendacijos.