Šperos.lt > Pedagogika > Edukologija (2)

Edukologija (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Edukologijos samprata. Ryšiai su kitais mokslais. Ugdymo sąvokos. Ugdymo dalinės sąvokos ugdytojo ir ugdytinio veikloje. Didaktikos apibrėžtis. Didaktikos mokslo objektas. Ugdymo procesas. Bendras apibūdinimas. Ugdymo proceso turinio samprata. Mokymo proceso samprata. Mokymo proceso struktūra. Mokymąsi sąlygojančių veiksnių sistema. Mokymo tikslo samprata. Tikslų klasifikavimas. Taksonomijos sąvokos samprata. Kognityviosios ir afektinės srities mokymo tikslų taksonomijos. Mokymo ir mokymosi principai. Ugdytinio pažinimas. Individas, individualybė, asmenybė. Mokymosi motyvacija. Motyvacijos sąvoka. Mokymosi motyvacijos teorijų įvairovė. Bihevioristų ir humanistinės psichologijos pažiūros. Mokomosios motyvacijos rūšys. Motyvacijos stiprinimo būdai. Humanistinės pažiūros į ugdymą. Principai. Mokymosi aktyvumo samprata. Moderniosios mokymosi teorijos. Mokymo metodai. Jų charakteristika ir klasifikacija. Mokymo metodų privalumai ir trūkumai. Grupinio mokymo esmė. Darbo grupėse organizavimo pagrindiniai aspektai. Mokymo metodo pasirinkimo kriterijai. Mokymo organizavimo formos. Mokymo priemonės. Mokomųjų priemonių grupės. Mokytojo asmenybė ir pageidaujamos savybės. Konstruktyvinė, organizacinė ir komunikatyvinė mokytojo veikla.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

5 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 10.91 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą