Pedagogika-mokslas ir menas, Mokinių pažinimas, Tyrimo metodai, Duomenų apie mokinį panaudojimas ugdant, Ugdymo tikslų problema pedagoginės minties raidoje, reformos dokumentuose, Asmenybės raida ir ugdymas, Ugdymo daugiamatiškumas, Ugdymo veiksniai ir veikėjai, Pedagogo profesijos esmė specifika, Mokymo procesas, jo esmė etapai, Svarbiausios sąvokos, Mokymo proceso modelis, Mokymo tikslai turinio ir metodo vienovė, Mokymo principai, Diferencijuoto mokymo problema, Mokymo organizavimo formos, Pamokų tipai, struktūra, Mokinių sudominimo būdai, Geros pamokos bruožai, Stebėtų pamokų analizė, Aktyvaus mokymo metodai, Grupinio mokymo formos, projektų ir kiti metodai, Pokalbis - mokymo metodas, Jo rūšys taikymas, Klausimų kategorijos, Ugdymo turinio raida, jo ypatumai, Mokymo planas, programos, Mokinių rezultatų tikrinimo ir vertinimo funkcijos, principai, metodai, Teigiamo požiūrio į mokymąsi ugdymas, Mokymosi motyvai, Mokinių nepažangumo socialinės, psichologinės, pedagoginės priežastys, Papildomas ugdymas, jo uždaviniai, organizavimas, Tautinis auklėjimas teoriniame ir istoriniame kontekste, A. Maceina apie tautinį auklėjimą, Svarbiausios Lietuvos švietimo reformos kryptys, tikslai, principai, Profilinis mokymas, Mokykla-socialinio ugdymo institucija, Mokyklos tikslai, funkcijos, Ugdymo planas, Auklėjimas- vertybių ugdymas, Auklėjimo specifika ir veiksniai, Mokymo ir auklėjimo vienovė, Auklėjimo principai, Dorinis auklėjimas, Mokinio saviugda, Klasės auklėtojo pagrindinės veiklos sritys, Regos sutrikimų prevencija mokykloje ir mokytojo darbas su šiuos sutrikimus turinčiais mokiniais.