Tyrimo ataskaita: "II klasės mokinių žinių apie veiksmą, būdą ir daiktą reiškiančių žodžių, bei ilgųjų ir trumpųjų balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimo lygis". Įvadas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tyrimo analizė. Mokinių gebėjimai rašyti veiksmo žodžius. Mokinių gebėjimai rašyti būdo žodžius. Mokinių gebėjimai skirti veiksmą, daiktą ir būdą reiškiančius žodžius. Mokinių gebėjimai skirti ilguosius ir trumpuosius balsius (i-y, u-ū). Bendras mokinių žinių apie veiksmo, daikto ir būdo žodžių ir balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimas. II klasės mokinių žinių apie veiksmo, daikto ir būdo žodžių, bei balsių (i-y, u-ū) rašybą įsisavinimas pagal bendruosius 2003 m. išsilavinimo standartus. Išvados.