Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokytojas savo ir mokinių akimis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokytojas savo ir mokinių akimis

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Mokytojo profesijos specifiškumas, Mokytojo samprata, Mokytojo vaidmenys, Mokytojo dvasinių ir fizinių savybių svarba ugdymo procese, Visuomenės keliami reikalavimai mokytojui, Pažinti save ir mokinį, Mokytojo asmenybė – jos pažinimas, Mokinio asmenybė – jos pažinimas, Mokytojo darbo įprasminimas, Mokytojo darbo klaidos, Mokytojų savybės ir gebėjimai pedagoginiame darbe (tyrimas), Išvados.

Ištrauka

Koks turi būti mokytojas? Kokios savybės, gebėjimai mokytojo pedagoginėje veikloje yra svarbiausios? Visuomenė ir patys pedagogai savo profesijai kelia labai didelius reikalavimus, nes nuo pedagogo profesinės kvalifikacijos priklauso ugdymo ir jo rezultatų kokybė, o kartu visuomenės raidos kokybė. Mokytojo vaidmuo ugdymo procese ypatingas. Mokytojas ne tik sukuria ugdymosi sąlygas, vadovauja sudėtingam žmogaus tobulėjimo procesui, bet visa savo esybe daro įtakos individualybės formavimuisi: požiūriu į dėstomą dalyką, darbą, žmones, gyvenimą, vertybes, bendravimo būdu, moralinėmis savybėmis, fizine struktūra. Mokytojo darbe, labai svarbu kaip jį vertina mokiniai, nes jei nėra tarpusavio ryšio, jei mokiniai nepasitiki, bijo savojo mokytojo, tai pedagoginė sąveika neįmanoma. Taigi šiuolaikinėje literatūroje beveik visur pripažįstama, kad pedagogo profesija reikalauja ne tik pedagogikos, psichologijos ir specialybės žinių, mokėjimų bei įgūdžių, bet ir specialių asmenybės savybių, įgalinančių efektyviai ir kūrybingai reikštis pedagoginėje veikloje.
Tyrimo objektas – mokytojas - jo profesijos specifiškumas, bei jam keliami visuomenės reikalavimai.
Tikslas – išanalizuoti, kurias pedagogo savybes ir gebėjimus mokytojai laiko svarbiausiomis jų pedagoginėje veikloje.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokytojo sampratos kilmę, reikšmę, prasmę;
2. Aprašyti mokytojo atliekamus vaidmenis ugdymo procese;
3. Išnagrinėti mokytojo vidinių ir išorinių savybių svarbą ugdymo procese;
4. Išanalizuoti visuomenės keliamus reikalavimus mokytojui;
5. Aprašyti pagrindines klaidas, kurias mokytojai daro savo darbe;
6. Aprašyti mokytojo idealą;

Metodai:
1. Teoriniai: pedagoginės, psichologinės, socialinės, sociologinės, filosofinės literatūros studijavimas;
2. Istoriniai lyginamieji: koncepcijų, sampratų ir požiūrių lyginamoji analizė;
3. Empiriniai: respondentų nuomonių išsiaiškinimas užpildant anketas, apklausos rezultatų interpretacija; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-04-05
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai23 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis131.98 KB
AutoriusAudrone
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasprof. O.Tijūnelienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokytojas savo ir mokiniu akimis.DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-01-03 IP: 84.15.36.2
    Birute sako

    Ieskojau tinkamo darbo, manau ji suradau.cia matosi buvo padirbeta tikrai gerai.manau surasiu sau tinkamos informacijos.aciu

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • prof. O.Tijūnelienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą