Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokymo ir mokymosi tikslai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokymo ir mokymosi tikslai

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įžanga. Mokymas ir mokymasis psichologiniu aspektu. Mokymasis bendradarbiaujant. Mokomės mokyti. Išvados.

Ištrauka

MOKYMAS yra vadovavimas mokymuisi, t.y. kryptinga, nuosekli ir aktuali mokytojo ir mokinio sąveika, kurio pagalba realizuojami lavinimo ir auklėjimo tikslai.
MOKYMASIS – tai tikslinga mokinio sąveika su mokymosi šaltiniais, perimant įvairias žinias, įvaldant intelektualinius ir praktiniu veiksmus, plėtojant savo fizines ir dvasines jėgas. Mokymosi tikslas perimti ir išmokti konkrečią mokymo medžiagą.
Organizuojant mokymą ir mokymąsi reikia daug žinių. Daugelis mano , kad žinios garantuoja sėkmę. Nors šis požiūris yra labai paplitęs, bet dėl to savaime, be sugebėjimo jas teisingai panaudoti, yra negyvas kapitalas. Dar iki diplominėse mokymo institucijose pirmiausia vertinamos žinios. Surasti , kaip jas optimaliai pritaikyti, palikta kiekvieno nuožiūrai. Tik tai , kas pats išsprendė šią problemą, laikomas šauniu ir gabiu. Be sugebėjimo tinkamai panaudoti turimas žinias , proto galios yra bevertės. Proto galioms vertę suteikia patirtis. Tobulėti galima skaitant knygą, žiūrint televizorių, bendraujant su draugai, klausantis radijo, plačiąja prasme, mokantis mokykloje, studijuojant universitete. Bet koks tobulėjimas galimas tik tada , kai jis remiasi prisitaikymo bei mokymosi procesais. Vadinasi , mes visi nuolat turime mokytis, lavinti sugebėjimus , įgyti naujų įgūdžių.
Mokytis turime visą gyvenimą. Tačiau naujos tyrimų išvados apie mokymąsi kelią skinasi lėtai. Daug nereikalingo vargo atkristų, jeigu visose mokyklose pagaliau būtų mokoma kaip mokytis. Būti genijumi pirmiausia reiškia naudotis tinkamais mokymo metodais.
" Bendradarbiavimas yra viena iš mokymo ir mokymosi formų. Mokinys jau mokykloje turėtų įsisąmoninti , jog atviros ir demokratinės visuomenės pilietis turės sugebėti save išreikšti vadovaudamasis bendradarbiavimo kultūra" ( V. Lepeškienė (1996) pabrėžė bendradarbiavimo svarbą : " mokykloje reikia mokytis individualius poreikius derinti su grupės interesais, sudaryti sąlygas kiekvienam geriau atskleisti savo sugebėjimus". ( M. Teresevičienė Mokymasis bendradarbiaujant 1999 p. 19 )"
Tobulo mokymo paslaptis glūdi " protiniuose modeliuose ". "Protiniai modeliai yra schemos , įsitikinimų sistemos , mąstymo stereotipai, paradigmos ir veiklos principai , kuriais grindžiamos mūsų mintys ir elgesys " ( E. Jensen 1999 p. 53 )
Ši tema man aktuali, nes pati dirbu mokytoja ir darydama šį referatą įgysiu žinių, kurias galėsiu pritaikyti savo darbe.

Tikslas: Išanalizuoti mokymą ir mokymąsi.

Uždaviniai :
1. Išnagrinėti mokymą ir mokymąsi psichologiniu aspektu.
2. Išnagrinėti mokymąsi bendradarbiaujant.
3. Išnagrinėti kaip mokomės mokyti.

Darbo objektas : Mokymas ir mokymasis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-04
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis14.19 KB
Autoriusvirga
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaReligijos studijų kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokymo ir mokymosi tikslai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Religijos studijų kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą