Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Informaciniai mokymo metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informaciniai mokymo metodai

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Mokymo metodų klasifikacija. Žodiniai mokymo metodai. Pokalbis. Bendras supratimas. Pokalbio rūšys. Pasakojimas. Aiškinimas. Mokyklinė paskaita. Diskusija. Vaizdiniai mokymo metodai. Vaizdinės mokymo priemonės. Demonstravimas – stebėjimas. Natūralūs objektai. Realių objektų atvaizdai. Objektų simboliai. Demonstraciniai bandymai. Techninės mokymo priemonės. Mokomasis kinas. Diafilmas. Epidiaskopas. Kitos techninės priemonės. Išvados.

Ištrauka

"Reikia kiek galima daugiau imti išmintį ne iš knygų, bet iš dangaus ir žemės, iš ąžuolų ir skroblų, atseit, reikia mokyti pažinti ir tyrinėti pačius daiktus, o ne svetimas pastabas ir nuomones apie juos" (Komenskis J.A.)
Mokymo metodų problema – viena iš svarbiausių pedagogikos teorijoje: kaip reikia mokyti, kad pasiektume kuo geresnių lavinimo ir auklėjimo rezultatų, kad protiškai ugdytume mokinius? Kuo galima paaiškinti, kad šiandien mokymo metodų problema pasidarė itin aktuali? Pirmiausia tuo, kad bendrojo lavinimo mokykla pradėjo dirbti pagal naujas mokymo programas. Savaime aišku,, jog ugdymo turinio modernizavimas negalėjo nesukelti ir mokymo metodų modernizavimo.ų modernizavimo.autų atitinkamoje švietimo įstaigoje, "moralinis susidėvėjimas" prasideda tuoj pat po jos (švietimo įstaigos) baigimo ir labai sparčiai šis procesas vystosi. Nuolatinis masinis pakartotinis mokymas praktiškai kas kartą darosi vis nenaudingesnis ir ekonominiu, ir organizaciniu atžvilgiu (Kazanskis, Nazarova, 1981). Mokykla seniau ir dabar siekia ugdyti mokinių gebėjimą mokytis, "…mokykloje reikia taip suorganizuoti mokymo procesą, kad mokiniai, ją baigdami, turėtų ne tik tam tikrą kiekį mokslo žinių, bet ir būtų pasirengę savarankiškai protinei veiklai, mokėtų ir jaustų poreikį savarankiškai mokytis. To negalima pasiekti, netobulinant mokymo metodų." (Kazanskis, Nazarova, 1981)
Reikia pabrėžti, kad pedagogikos mokslininkai mokymo metodų modernizavimą sieja su bendrojo lavinimo mokyklai keliamų uždavinių keitimu, būtent su tuo, kad reikia ne tik suteikti mokiniams šiuolaikinių žinių, bet ir formuoti jų savarankiško darbo įgūdžius, poreikį nuolat savarankiškai lavintis.
Tyrimo objektas: Informaciniai mokymo metodai.
Tyrimo tikslai: Apibūdinti informacinius mokymo metodus.
Tyrimo uždaviniai:
Parodyti informacinių mokymo metodų įvairumą.
Ištirti mokymo metodų derinimo galimybes mokymo procese.
Apibūdinti informacinius mokymo metodus kaip įdomesnį žinių perteikimo būdą.
Tyrimo metodai: Mokslinės literatūros apžvalga.

"Mokymo metodas – tai pasikartojančių mokytojo veiksmų modelis, kuris gali būti taikomas dėstant įvairius dalykus, būdingas daugiau negu vienam mokytojui ir svarbus išmokimui." (Gage N.L., Berliner D.C. 1994) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-24
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis18.02 KB
AutoriusVilius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdoc. I. Kaffemanienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informaciniai mokymo metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • doc. I. Kaffemanienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą