Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Srautinio grupinio ir srautinio ratinio metodų esmė, organizavimo ir metodikos ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Srautinio grupinio ir srautinio ratinio metodų esmė, organizavimo ir metodikos ypatumai

  
 
 
12345678
Aprašymas

Įvadas. Ratinis grupinis metodas. Tradicinės ir netradicinės pamokų skirtumai. Kaip taikyti darbo grupėmis metodą. Organizavimo ir metodikos ypatumai. Išvados.

Ištrauka

Fizinio ugdymo metodai tai veikimo būdas, kuri taikant siekemas kuris nors tikslas. Fizinio ugdymo metodai judėjimo veiksmų mokymo ir fizinių ypatybių lavinimo būdai. Sprendžiznt fizinio ugdymo uždavinius taikomi įvairūs metodai: specifiniai, būdingi daugiau tik fizinio ugdymo procesui, ir nespecifiniai žodiniai ir vaizdiniai pedagoginiai metodai, taikomi mokymo ir auklėjimo procese. Jie turi atitikti siekemus ugdymo tikslus bei uždavinius.
Metodo ir tikslo santykis yra nevienareikšmis: to paties tikslo galima siekti taikant skirtingus metodus. Paprastai stengemasi taikyti įvairius suderintus metodus, nusakantys mokytojo ir mokinių bendro darbo pobūdi, jų sąveikos savitumus. Šiandien svarbiausios yra humanistiškumo ir demokratiškumo, tautiškumo išsaugojimo ir atsinaujinimo idėjos akcentuojami tautiniai humanistiniai idealai. Vienus ugdymo metodus galima sieti su bendraisiais asmens ugdymo tikskais, kitus su dalyko mokymu. Bet visi taikomi ugdymo ir dalyko metodai turi būti suderinti su bendraisiais ugdymo siekiais.
Vienas iš būdų sukurti mąstymą skatinančią aplinką – į mokymo praktiką įdiegti mokymosi bendradarbiaujant metodus. Mokymasis bendradarbiaujant – tai mokymasis, kai mokiniai dirba drauge, poromis, mažomis grupelėmis imasi bendros problemos, nagrinėja bendrą temą arba kuria naujas unikalias idėjas, neužmiršdami savitarpio supratimo. Mokymosi bendradarbiaujant pamokos labai pagerina mokymosi rezultatus: jų metu galima pasiekti laisvesnio sąmoningesnio protavimo, gilesnio supratimo ir kritinio mąstymo, daugiau motyvacijos mokytis, didesnio gebėjimo įvertinti situaciją iš kito žmogaus pozicijų, draugiškesnių santykių su bendraamžiais, didesnės socialinės kompetencijos, teigiamesnio požiūrio į mokytojus, mokymosi dalykus, mokymąsi ir mokyklą.


Labai svarbu, kad mokyklose mokiniai būtų raginami pateikti savo požiūrius, klausinėti ir dalyvauti diskusijose pamokoje gvildenama tema. Ir pamokos - paskaitos metu mokytojai dažnai klausia mokinius jų požiūrio ir ragina užduoti klausimus, tačiau tam, kad mokiniai aktyviai dalyvautų pamokoje bei nagrinėdami vieną ar kitą problemą turėtų galimybę išsakyti savo požiūrį, galima taikyti darbo grupėmis metodiką.
Pamoka, kurios metu dirbama grupėmis, žymiai skiriasi nuo tradicinės ( pamokos - paskaitos ), dėstymo forma, prie kurios mokytojai yra labai pripratę.
Daugelis žmonių mano, kad mokykla yra ta vieta, kur mokytojai dirba, o vaikai renkasi jų stebėti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-07
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis13.27 KB
AutoriusRimantas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasV. Ivaškienė
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
FakultetasSporto edukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Srautinio grupinio ir srautinio ratinio metodu esme organizavimo ir metodikos ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 7 puslapiai 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 3 Klasė/kursas
  • V. Ivaškienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą