Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Didaktiniai žaidimai priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenime
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Didaktiniai žaidimai priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenime

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Objektas. Uždaviniai. Tyrimo duomenims gauti naudoti metodai. Žaidimas kaip pagrindinė vaiko veikla. Žaidimas. Jo rūšys. Vaikų žaidimų klasifikavimas. Kūrybiniai žaidimai. Žaidimai su taisyklėmis. Didaktiniai žaidimai. Didaktinių žaidimų kilmė ir reikšmė. Didaktinių žaidimų rūšys. Žaidimai su žaislais, daiktais. Spausdintiniai stalo didaktiniai žaidimai. Didaktinio žaidimo struktūra. Žaidybiniai veiksmai. Žaidimo taisyklės. Rezultatas, žaidimo pabaiga. Didaktinių žaidimų organizavimas.

Ištrauka

Ugdymo procesui būtina suteikti emociškai vaikui patrauklių ir prieinamų formų, paliekant erdvės jo kūrybiškumui. Manoma, kad pati optimaliausia ir priimtiniausia šiame amžiuje yra žaidybinio pobūdžio veikla. Žaidimas sudaro galimybių paties vaiko kūrybai, atradimams, pajusti pergalės džiaugsmą, formuoja pasitikėjimą savimi, vaiko dvasiškumą. Tai savotiškas patirtų įspūdžių transformavimo būdas, atitinkantis vaiko vaizdinį ir veiksminį mąstymą, emocionalumą, aktyvumą, poreikį bendrauti. Žaidimuose, mėgdžiodami suaugusiųjų darbą, jų elgesį, išgyvenimus, vaikai tarytum tampa visuomeninio gyvenimo dalyviais. Žaidimas – tai ir judesys, ir džiaugsmas, o kartu mokslas, darbas ir sveikata.
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo procese ypač reikšmingi didaktiniai žaidimai. Anot Zitos Kontautienės,1981 m. tyrinėjusios ir aprašiusios šios rūšies žaidimus, "tai patraukli vaikų veiklos forma, organiškai jungianti mokymo ir žaidimo elementus" 1. Tai labai savita ir be galo įdomi žaidimų rūšis, nes žaisdamas vaikas kartu lavėja, mokosi, auklėjasi. Ir tai vyksta nejučiomis, pačiam mažyliui to nežinant. Būtent todėl didaktiniai žaidimai užima labai svarbią vietą vaikų gyvenime. Pedagogai, tėvai, kiti suaugę asmenys, turintys įtakos vaiko auklėjimui, turėtų stengtis kuo dažniau leisti vaikui "spręsti" įdomias didaktinių žaidimų užduotis.
Efektyvia vaikų ugdymo priemone didaktinius žaidimus laikė, juos aprašė bei tyrinėjo praeities bei dabarties pedagogai: senovės Romos (F. Kvintilianas), Vakarų Europos (G. Pestalocis, F. Frėbelis, M. Montesori, O. Dekroli), Rusijos (K. Ušinskis, E. Vodovozova, A. Pokrovskis) ir, žinoma, Lietuvos (N. Grinevičienė, Z. Kontautienė ir kt.). Tačiau nei vienas iš šių pedagogų netyrinėjo didaktinių žaidimų reikšmės, specifikos būtent priešmokyklinio amžiaus vaikams. Todėl šiame darbe norėčiau pabandyti atskleisti, kokią įtaką, reikšmę bei vietą didaktiniai žaidimai užima priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenime.

Objektas – didaktiniai žaidimai priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenime.

Darbo tikslas – paanalizuoti, kokią vietą priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenime užima didaktiniai žaidimai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-20
DalykasPedagogikos namų darbas
KategorijaPedagogika
TipasNamų darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis14.66 KB
AutoriusJolanta
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word didaktiniai zaidimai priesmokyklinio amziaus vaiku gyvenime [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 10 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą