Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pilietinio ugdymo metodai bendrojo lavinimo mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pilietinio ugdymo metodai bendrojo lavinimo mokykloje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Pilietinio ugdymo samprata. Teisės aktų, reglamentuojančių pilietinį ugdymą vidurinėje mokykloje apžvalga. Pilietinio ugdymo ir pilietiškumo sąvokos. Dokumentai, reglamentuojantys pilietinį ugdymą. Pilietinio ugdymo metodai ir jų taikymo ypatybės. Žodiniai dėstymo metodai. Aktyvieji mokymosi metodai. Debatai kaip vienas iš būdų mokyti pilietiškumo. Išvados.

Ištrauka

Demokratinės visuomenės kūrimas yra viena svarbiausių užduočių Lietuvoje. Pilietinis ugdymas nuo Švietimo reformos pradžios yra integruojamas į švietimo sistemą, kad būtų ugdomas laisvas bei aktyvus respublikos pilietis, gebantis įtakoti svarbesnius Lietuvos ir pasaulio įvykius kuriant socialinę, politinę, ekonominę ir kultūrinę aplinką.
Lietuva, neseniai prisijungusi prie Europos Sąjungos, privalo siekti gerų rezultatų ekonomikoje, politikoje, kultūros ir švietimo srityse, ir daugelyje kitų sferų. Yra įrodyta (Kvieskienė G. Socializacija ir vaiko gerovė. Vilnius, 2003), kad įsitraukimas į aktyvią pilietinę veiklą mažina nusikalstamumą, skurdą, neišsilavinusių žmonių skaičių, bedarbystę, svaigalų vartojimą, nes skatina augti kaip asmenybei, ugdyti įvairius socialinius gebėjimus, šviestis ir mokytis, tobulėti bei dalyvauti valstybės reikaluose.
Nemažas skaičius Lietuvos piliečių nėra susipažinę su Konstitucija, beveik nieko neišmano apie savo teises, o taip pat ir pareigas valstybei. Yra tvirtinama, jog pilietinis švietimas sąlygoja respublikos pažangą ir saugumą. Nors įstatymo nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės, vis gi negalėjimas suprasti valstybės santvarkos, institucijų veiklos, įstatymų turinio lėtina visuomenės vystymąsi.
Šią temą pasirinkau dėl to, kad pilietinis ugdymas yra būdas gerinti mūsų valstybės ekonomikos, kultūros lygį, socialinę bei politinę aplinką. Demokratinių vertybių, tokių kaip laisvė, lygybė, atsakomybė, tolerancija, solidarumas, ugdymas padeda brandinti tautines, patriotines nuostatas, dorinius pricipus, kultūros sampratą, loginį mąstymą, plečia akiratį, supažindina su kitų šalių santvarka, rūpinasi žodine ir rašytine asmens raiška ir t.t.
Kursinis darbas sudarytas iš įvado, dviejų skyrių, išvadų ir literatūros sąrašo. Pirmajame skyriuje supažinsime su pilietinio ugdymo, pilietiškumo sąvoka, apžvelgsime kelias su pilietiniu ugdymu susijusias nuostatas bei įstatymus. Antrasis skyrius yra skirtas metodų, geriausiai padedančių ugdyti pilietiškumą, aptarimui. Plačiau kalbėsime apie metodų aprašymą, taikymo galimybes.

Kursinio darbo tikslas:
Susipažinti su pilietinį ugdymą bendrojo lavinimo mokyklose reglamentuojančiais dokumentais bei metodų, padedančių ugdyti pilietį, įvairove.



Kursinio darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti įstatymus, nuostatas, susijusias su pilietiniu ugdymu;
2. Pakalbėti apie įvarius pilietiškumo ugdymo metodus;
3. Atskleisti debatų metodo ypatumus ugdant pilietį.

Tyrimo metodai:
Teoriniai: mokslinės literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-27
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19
Dydis65.14 KB
AutoriusOlga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAsist. Giedrė Misiūnienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSocialinės komunikacijos institutas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pilietinio ugdymo metodai bendrojo lavinimo mokykloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Asist. Giedrė Misiūnienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą