Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Dalyba ketvirtoje klasėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalyba ketvirtoje klasėje

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Istorinis aspektas. Dalykinis matematinis aspektas. Bendrųjų programų ir standartų apžvalga. Metodika. B. Balčyčio didaktinėje sistemoje. Metodika D. Kiseliovų didaktinėje sistemoje. Išplėstiniai pamokų planai. Pagal B. Balčyčio vadovėlius. Pagal A., D. Kiseliovų vadovėlius. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Matematika yra vienas iš svarbiausių mokslų jau nuo pat pradinės mokyklos. Pradinukus būtina išmokyti taisyklingai rašyti skaičius, sugebėti be klaidų atlikti paprasčiausius matematinius skaičiavimus ir spręsti nesudėtingus uždavinius. Nuo antros klasės pradedama mokyti sudėtingesnių dalykų. Antrokai jau pradeda mokytis dalybos veiksmo. Šio amžiaus vaikams tai padaryti yra pakankamai sunku, todėl būtina mokyti nuosekliai ir suprantamai.
Mūsų darbo tema yra "Dalyba IV- oje klasėje". Psirinkome ją todėl, kad dalyba ketvirtoje klasėje yra sudėtingesnė ir svarbesnė nei antroje ar trečioje klasėje. Taip pat dalybai skiriama daugiau dėmesio. Mums įdomu sužinoti kokiais metodais ir kaip jos yra mokoma. Kaip būsimosios pradinių klasių mokytojos norime kuo daugiau išsiaiškinti ir suprasti dalybos dėstymo metodikąketvirtoje klasėje.
Mūsų darbo tikslas yra išsiaiškinti dalybos ketvirtoje klasėje mokymo metodikas. Uždavinių šiame darbe sau daug nekeliame, nes neturėsime galimybės visiškai išsamiai, tiksliai ir giliai išsiaiškinti šios temos dėl paprasčiausių priežasčių- mums trūksta žinių ir sugebėjimų. Pgrindiniai uždaviniai yra šie: išanalizuoti ir susisteminti šia tema surinktą medžiagą; parašyti išplėstinius pamokų planus; pateikti išvadas ir pasiūlymus; pagaminti vaizdinių priemonių.
Šiame darbe naudojomės "Bendrosiomis programomis ir Išsilavinimo standartais", Česnauskienės D. "Skaičių ir skaičiavimų mokymas(-is) pradinėje mokykloje", Hofšteterienės L., Šalnienės D. "Plius+1. Matematika", Kiseliovų ir B. Balčyčio vadovėliais, pratybų sąsiuviniais ir mokytojų knygomis ketvirtai klasei.

Dalybos mokymo tikslas pradinėje mokykloje yra daugiaženklio skaičiaus dalijimas iš dviženklio skaičiaus.
Daugiaženklio skaičiaus dalyba iš vienaženklio nekelia jokių sunkumų, nes algoritmas aiškus pagal analogiją, kaip dalijami triženkliai skaičiai iš vienaženklio:
1. nustatomas pirmas nepilnas dalinys, pradedant aukščiausiu skyriumi, t. y. randamas didžiausias skaičius, besidalijantis iš daliklio;
2. nustatomas skaitmenų skaičius dalmenyje;
3. nustatomas I dalmens skaičius, atliekant lentelinę dalybą;
4. tikrinama daugyba, sandaugą parašant po nepilnu daliniu;
Užsieniečiai (latvių (104), vokiečiai (112), kai kurie autoriai) ta tema mėgsta pateikti klaidingus sprendimus, kad moksleiviai rastų klaidas. A., D. Kiseliovai taip pat pateikia tokių užduočių.
Reikėtų skatinti mokinius dalyti sakytiniu būdu, kai eilute dalijami kiekvieno skyriaus skaičiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-07-16
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis26.71 KB
Autoriusrelaxx
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalyba ketvirtoje klaseje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą