Šperos.lt > Pedagogika > Pedagogika (33)

Pedagogika (33)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pedagogika - ugdymo mokslas ir menas, jos ryšys su kitais mokslais, svarbiausieji atstovai. Lavinimas. Ugdymo daugiamatiškumas. Ugdymo sampratą įtakojantys veiksniai. Vaiko ugdymą lemiantys veiksniai. Ugdymo veikėjai. Mokyklos ugdomoji galia. Lietuvos Respublikos (LR) švietimo sistemos principai, struktūra. Lietuvos Respublikos (LR) ugdymo institucijų tipai. Profiliuotas mokymas. Programuotas mokymas. Įvairių technologijų panaudojimas mokyme. Mokymo(si) kryptys. Integruotas ir diferencijuotas mokymas. Bendras mokymo krypčių supratimas. Pedagoginės sąveikos ypatumai. J. Vabalas-Gudaitis apie pedagoginę sąveiką. Ugdymo metodai ir būdai. Jų klasifikavimas. Atskirų metodų charakteristika. Mokymo(si) metodų parinkimo pagrindai. Tradiciniai ir netradiciniai mokymo(si) metodai. Mokinių pažinimo ir mokslinio tyrimo metodai. Pedagoginis eksperimentas. Mokytojas-ugdytojas, jo profesiniai ypatumai. Pedagoginis pašaukimas ir sąlygos. Mokytojas-ugdytojas, jo profesijos ypatumai, pedagoginio meistriškumo sąlygos. Lietuvos Respublikos (LR) švietimo sistemos raida, jos pertvarkymo ir organizavimo principai, atskirų grandžių charakteristika. Mokymo(si) procesas. Jo komponentai, funkcijos. Mokymas-ugdymo mokykloje pagrindas. Šiuolaikinės didaktikos problemos. Mokymo(si) proceso organizavimas ir valdymas. Mokymosi motyvai, interesai, jų kaitą sąlygojantys veiksniai. Pamoka. Reikalavimai pamokai. Rengimasis pamokai. Pamokos tobulinimo galimybės. Mokymosi rezultatų tikrinimo bei vertinimo problema, funkcijos, principai, metodai. Papildomas ugdymas: tikslai, principai, metodai, formos. Tobulinimo kryptys. Auklėjimas, jo esmė, specifika, santykis su mokymu. Klasės auklėtojas, jo pagrindinės veiklos sritys. Klasės auklėtojo vieta ugdymo procese. Mokinių ir studentų saviugda. Mokytojo saviugda. Saviugdos etapai. Mokinių ir studentų savivalda, jos įgyvendinimo keliai. Pilietinis ir tautinis ugdymas, jo svarba, tikslai, uždaviniai, metodai. Dorovinio ugdymo paskirtis ir problemos. Dvasingumo ugdymas įvairiuose mokomuosiuose dalykuose. Mokyklos, klasės, grupės bendruomenė, įtaka asmenybei, santykiai grupėje. Saugumo problema institucijose.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 66.12 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą