Šperos.lt > Pedagogika > Pedagogika (11)

Pedagogika (11)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pedagogikos profesijos esmė ir ypatumai. Pedagogo profesijos ištakos; Pedagoginio darbo specifika (savitumas); Pedagogo profesijos struktūra – profesiograma; Pedagogo kompetencija ir sugebėjimai; Pedagogo funkcijos, asmenybė ir autoritetas; Šiuolaikinė mokytojo situacija. XXI amžiaus iššūkiai pedagogo profesijai. Pedagogika mokslas ir menas. Pedagogikos samprata ir ištakos; Pedagogikos svarbiausios sąvokos; Ugdymo daugiaprasmiškumas; Pedagogikos mokslo sistema; Pedagogikos mokslo ryšiai su kitais mokslais. Ugdymo principai. Principų samprata; Principų klasifikacija; Principų bruožai; Principų įgyvendinimas; Asmenybės raida ir jos ugdymas. Asmenybė ir jos raidos esmė; Asmenybę veikiantys veiksniai. Ugdymo veiksniai ir veikėjai; Žmogaus amžiaus tarpsniai ir mokinio amžiaus ypatumai; Ugdymo tikslas – visapusiška asmenybė ir jos formavimas. Ugdymo tikslo samprata; sudėtinės ugdymo dalys; visapusiškos asmenybės ugdymo sąlygos, iššūkiai 21a. Didaktikos dalykas ir raida. Bendrosios didaktikos reikšmė ir ištakos; Dalyko didaktika; Bendrosios ir dalyko didaktikos santykis ir ryšiai; Mokymo ir mokymosi esmė. Mokymo esmė; Svarbiausios mokymo sąvokos – žinios, įgūdžiai, mokėjimai (sugebėjimai) ir vertybės, mokymas ir mokymais; Mokymas bendradarbiaujant; Mokymo modelis; Mokymo metodai. Metodo sąvoka, jo istorinės ištakos. Metodo klasifikavimo kriterijai. Metodų sistema. Metodo apibūdinimas. Charakteristika. Kūrybiškos pamokos problema. Pamokos samprata; Klasikinės pamokinės sistemos bruožai; Pamokos planavimas, pasirengimas pamokai; Pamokos tipai; Kūrybiniai elementai pamokoje; geros pamokos bruožai; Mokinių aktyvumo formų pamokose kiekybinė analizė. Mokiniai atlieka pratimus. Mokytojas kalba, mokiniai klauso. Klausimai ir atsakymai. Mokiniai individualiai atlieka praktikos darbus. Mokiniai rašo, kopijuoja natas. Praktinis darbas grupėje. Atsineša knygas iš bibliotekos ir skaito. Klauso, rašo, stebi televizija, filmus. Mokinių nepertraukiamas rašymas, poezija, proza. Auklėjimo teorija. Auklėjimo esmė; Auklėjimo samprata ir specifika; Auklėjimas ir saviaukla; Auklėjimo dėsningumai; Auklėjimas kaip vertybių skiepijimas. Dorinis mokinių auklėjimas. Dorinio auklėjimo samprata, ištakos; Dorinio auklėjimo tikslai ir dorinių vertybių ugdymo būtinybė; Dorinės vertybės kaip dorinio auklėjimo turinio pagrindas; Dorinių vertybių ugdymas; Mokinių drausmė kaip dorinio auklėjimo sudedamoji dalis. Auklėjimo metodai. Samprata; Metodų klasifikacija, jų sistema; Metodo apibūdinimas ir taikymas. Tautinis auklėjimas. Samprata; tikslai; ugdymas mokymo procese ir veiksniai. Auklėjimo principai. Samprata. Apibūdinimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 57.98 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą