Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pedagogika (23)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pedagogika (23)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980
Aprašymas

Ugdymo samprata. Pagrįskite teiginį, kad ugdymas daugiamatis teiginys. Atskleiskite pedagogikos, kaip mokslo sistemos sklaidą (integracija su kitais mokslais, naujų pedagogikos mokslo šakų atsiradimą). Ugdymo tikslai, jų kaita. Įrodykite, kad idealiu aspektu ugdymo pagrindinis tikslas visapusiškos asmenybės ugdymas. Pasirinkite konkretų moksleivių amžiaus tarpsnį (pradinukas, pagrindinės mokyklos moksleivis, vidurinės mokyklos moksleivis ir t.t.), apibūdinkite pasirinkto amžiaus tarpsnio moksleivį bei pateikite šio amžiaus tarpsnio pedagoginės diagnostikos būdus. Pateikite ugdytojo profesiogramos modelį, susiejantį jį su XXI amžiaus iššūkiais švietimui, pedagogų perkvalifikavimui, atestavimu, naujomis mokytojų rengimo strategijomis. Mokytojų rengimas. Mokymosi visą gyvenimą edukologinės dimensijos. Visuomeniniai reikalavimai keliami pedagogams. Pedagogo savybės bei socialumo reikšmė. Profesinis meistriškumas. Pedagogas ir technologijų amžius. Išvados. Ugdymo principai. Ugdymo principų įgyvendinimo pavyzdžiai pedagoginiame procese. Lietuvos švietimo sistema. Apibūdinkite įvairias švietimo institucijas. Švietimo sistemos samprata, tikslai, uždaviniai, principai. Švietimą reglamentuojantys dokumentai ir jų charakteristika. Lietuvos respublikos švietimo sistemos struktūra, atskirų grandžių charakteristika. Lietuvos švietimo sistemos principai. Jų sklaida ir įgyvendinimas XXI amžiaus iššūkių kontekste (švietimo gairės 2003-2012). Švietimo reformos gairės (2003-2012 metais). Problemos susijusios su profiliavimu. Švietimo reforma. Paanalizuokite vykdomos švietimo reformos privalumus ir trūkumus. Mokymo(si) organizavimo raida. Ryškiausios mokymo sistemos ir kryptys). Mokymo organizavimo formos, jų apibūdinimas. Mokymo kryptys. Produktyvios mokymosi atmosferos sukūrimas. Mokymo organizavimo formos. Mokymo organizavimo formos. Pamokų tipai, struktūra. Mokinių sudominimo būdai. Mokymo procesas kaip mokymo komponentų visuma, jų tarpusavio ryšiai. Apibūdinkite tris mokymo tikslų (pažinimo, emocinio-vertybinio ir psichomotorikos) lygius ir juos iliustruokite pavyzdžiais. Mokymo procesas, jo esmė etapai. Svarbiausios sąvokos. Mokymo proceso modelis. Mokymo tikslai, turinio ir metodo vienovė. Mokymo principai. Diferencijuoto mokymo problema. Mokymo(si) proceso esme, etapai. Mokymo proceso komponentai, funkcijos. Vaikų, turinčių intelekto sutrikimus ugdymo ypatybės. Pamoka pagrindinė mokymo forma. Pamokos organizavimas. Studijuojamo dalyko pamokų ugdomieji aspektai. Pamoka pagrindinė mokymo organizavimo forma. Reikalavimai šių dienų pamokai. Geros pamokos bruožai. Kūrybiška pamoka. Mokykla kaip ugdymo institucija. Mokyklos ugdomoji galia. Mokyklos atvirumas visuomenei. Mokykla tęstinio mokymosi institucija. Mokykla - socialinio ugdymo institucija. Mokyklos tikslai, funkcijos. Ugdymo planas. Mokymo turinys, jo ypatumai ir kaitos tendencijos reformuojant švietimą. Mokymo turinio parinkimo kriterijai pamokoje. Apibūdinkite studijuojamo dalyko standartus, mokymo planus, programų ir vadovėlių ugdomąsias galimybes. Mokymo turinys, jam keliami reikalavimai ir mokymo principai. Poreikio mokytis ugdymas. Mokymo(si) motyvacija. Pateikite kuo įvairesnių (konkrečių) pavyzdžių moksleivių motyvacijai skatinti. Mokymosi motyvacijos teorijų įvairovė. Bihevioristų ir humanistinės psichologijos pažiūros. Mokomosios motyvacijos rūšys. Motyvacijos stiprinimo būdai. Mokymo(si) metodai. Jų pasirinkimo kriterijai ir konkrečių metodų taikymas ugdymo procese. Mokymo metodai, jų taikymas, privalumai ir trūkumai. Mokymo metodai, jų samprata. Metodų rūšys. Aktyvaus mokymo metodai. Grupinio mokymo formos, projektų ir kt metodai. Projektai ir kiti metodai. Mokymo(si) rezultatų tikrinimas ir vertinimas. Principai, funkcijos, metodai. Vertinimo problemos. Asmeninio požiūrio į vertinimą pagrindimas. Mokymo(-osi) rezultatų tikrinimas ir vertinimas: funkcijos, principai, metodai, problemos. Mokinių rezultatų tikrinimo ir vertinimo funkcijos, principai ir metodai. Moksleivių pažangos ir pasiekimų vertinimas. Vertinimo metodikos. Mokinių grupinio, individualaus, rašto darbų vertinimo kriterijai. Aplankai. Projektinis mokymas, jo vieta ugdymo procese. Mokytojo vaidmuo projektiniame darbe. Bendradarbiavimas kaip ugdymo veiksnys pedagoginiame procese. Mokytojo vaidmuo, mokantis bendradarbiavimo. Auklėjimo proceso teoriniai pagrindai ir samprata. Auklėjimo problemos ir jų sprendimo būdai šiandieninėje mokykloje. Klasės auklėtojas, jo pagrindinės veiklos sritys. Klasės auklėtojos vieta ugdymo procese. Auklėjimo samprata. Auklėjimo veiksniai. Vertybės auklėjimo procese. Vertybių ugdymo metodai. Mokymas(is) spręsti ir apsispręsti konkrečiose ugdomojo proceso situacijoje. Auklėjimo principai. Auklėjimo metodai, jų klasifikacija, paskirtis. Atskirų metodų taikymas ugdymo procese. Auklėjimo metodai. Auklėjimo formos. Auklėjimo metodo samprata. Auklėjimo metodų klasifikacijos problema. Įtikinėjimo metodas ir jo formos. Įpratinimo metodas. Pavyzdžio metodas. Skatinimo metodas. Draudimai ir bausmės. Religinis auklėjimas. Auklėjimo metodai lietuvių liaudies pedagogikoje. Dorinis mokinių ugdymas( tikslas, uždaviniai, turinys, būdai). Dorinio auklėjimo problemos ir jų įgyvendinimo bei sprendimo būdai mokykloje. Dorinis auklėjimas – ugdymo pagrindas. Dorinių vertybių ugdymo psichologiniai – pedagoginiai pagrindai. Dorinis auklėjimas, jo esmė, uždaviniai, ir veiksniai. Tautinio ugdymo esmė, tautinės individualybės ugdymas (tikslas, uždaviniai), pateikite ir aptarkite mokinių ugdymo tautiškumo dvasia per mokomojo dalyko pamokas ir papildomą veiklą. Tautinis auklėjimas istoriniame ir teoriniame kontekste. A. Maceina apie tautinį auklėjimą. Tautinio auklėjimo veiksniai. Pedagogų mintys apie tautinį auklėjimą mokykloje. Akademikas Z. Zinkevičius apie tautinį auklėjimą šių dienų mokykloje. Tautinis auklėjimas jo esmė, uždaviniai, veiksniai ir organizavimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-16
DalykasPedagogikos konspektas
KategorijaPedagogika
TipasKonspektai
Apimtis80 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis467.38 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pedagogika_1_ [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 80 puslapių 
  • Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą