Šperos.lt > Pedagogika > Pedagogikos namų darbai
Pedagogikos namų darbai

(138 darbai)

Papildomojo ugdymo situacija ir perspektyvos pradžios mokyklojeĮvadas. Tikslas. Papildomojo ugdymo situacija. Pradinių klasių mokinių dalyvavimas popamokinėje veikloje. Papildomojo ugdymo organizavimo sąlygos. Pedagogų pasirengimas. Papildomo ugdymo perspektyva. Skaityti daugiau
Pavyzdys - efektyvi auklėjimo priemonėĮvadas. Natūralusis pavyzdys. Realijų pavyzdžiai. Pirmavaizdis. Idealinis pavyzdys. Asmeninis pavyzdys. Pirmtako pavyzdys. Provaizdis. Modelinis pavyzdys. Iliustracinis pavyzdys. Paveikslas kaip pavyzdys. Projektas kaip pavyzdys. Planas kaip pavyzdys. Demonstravimas ir iliustravimas. Išvados. Skaityti daugiau
Pedagogikos ir andragogikos motyvacijos skirtumaiĮvadas. Darbo tikslas – suprasti, paaiškinti kas ir kaip skatina vienus ar kitus besimokančiuosius mokytis. Motyvacija andragogikoje ir pedagogikoje. Motyvacijos skatinimas. Lūkesčių teorija. Tikslų iškėlimo teorija. Išvados. Skaityti daugiau
Pedagoginė praktika: gimnastikaPraktinis darbas. Susipažinti su gimnazijos bendruomene, struktūra, mokinių kolektyvais (klasėmis), vidaus tvarkos taisyklėmis. Reikalavimai išvaizdai. Susipažinti su gimnastikos pamoku metiniais planais, mokinių pasiekimų apskaitos vedimo formomis, materialine mokyklos baze, gimnastikos pamokų organizavimo sąlygomis, sanitarine – higienine patalpų būkle, saugos reikalavimais. Stebėti ir analizuoti kūno kultūros mokytojo vedamas gimnastikos pamokas, asistuoti mokytojui (padėti paruošti inventorių, išdėlioti, jį surinkti, teisėjauti). Aprašyti ir analizuoti stebimų gimnastikos pamokų turinį, mokytojo asmenybės įtaką pamokos vyksmui, ugdymo metodų panaudojimą, mokinių veiklos organizavimo būdų parinkimą, pramankštos vedimo ypatumus, edukacinės fizinio ugdymo aplinkos sukūrimą. Pastebėti ir aprašyti taikytų žodinių, vaizdinių ir praktinių metodų panaudojimą ir veiksmingumą gimnastikos pamokoje. Analizuoti ir aprašyti ugdytinių gebėjimą suprasti ir vykdyti kūno kultūros mokytojo nurodimus, instrukcijas, paliepimus ir komandas. Stebėti ir aprašyti pramankštos vyksmą (pratimų skaičių ir turinį, nuoseklumą, įrankių ir prietaisų panaudojimo tikslingumą, fizinio krūvio kaitą). Stebėti ir aprašyti parengiamųjų pratimų gimnastikos pamokoje gausumą ir originalumą. Pastebėti teigiamus ir neigiamus gimnastikos pamokos aspektus. Stebėti ir aprašyti mokinių fizinio krūvio pokyčius gimnastikos pamokoje, analizuojant PD (pulso dažnio) pokyčius, fizinės veiklos ypatumus, aptarti vizualinius mokinio nuovargio požymius. Ugdytis gebėjimą reflekuoti įgytą patyrimą, perteikti jį raštu, suvokti ryšį tarp teorijos ir praktikos. Skaityti daugiau
Pedagogo profesija ir kvalifikacijaPranešimas apie pedagogo darbo. Įvadas. Pedagogo profesija, kvalifikacija. Pedagogo profesija. Kvalifikacijos sąvoka. Profesijos pedagogo kompetencijos sritys. Pedagogo kompetencijai. Išvados. Skaityti daugiau
Penktos klasės moksleivių suicidinių polinkių prevencijaĮvadas. Tikslas: Penktos klasės moksleivių suicidinių polinkių prevencija. Uždaviniai. Dalyviai. Laikotarpis. Projekto vykdytojai. Projekto turinys. Projekto vertinimas. Rekomenduojamos vaikų prievartos sustabdymo strategijos. Priedai (4). Skaityti daugiau
Piešimas ikimokykliniame amžiujeĮvadas. Kas yra piešimas? Kada ir kaip vaikai pradeda piešti. Vaikų piešiniai. Piešimo technika. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Platonas veikale "Valstybė" apie vaikų auklėjimąPlatono gyvenimas. Platono mokytojai. Platonas apie auklėjimą. Ryšys tarp valstybės ir žmogaus dalių. Mūzų menas. Skaityti daugiau
Practice reportBasic arrangement. Classes. Teaching. Coursebook assessment. Personal assessment. Advice on future practice organization. Skaityti daugiau
Pragmatizmas ir konstruktyvizmas ugdyme (2)Darbo tikslas: Išanalizuoti pragmatizmo ir konstruktyvizmo reikšmes ugdyme. Ugdymo procesas. Pragmatizmas ugdyme. Konstruktyvizmas ugdyme. Išvados. Skaityti daugiau
Priešmokyklinio ugdymo technologija. Vaiko ugdymosi skatinimas sukuriant tinkamą aplinkąMotyvuokite temos pasirinkimą (teoriniu ir praktiniu aspektu). Nurodykite (išvardinami) kokius pasirinktus technologijos būdus atskleisite šiame darbe (stengtis apimti visus galimus būdus, orientuojantis į teorinius, programinius, metodinius šaltinius). Aprašykite savo konkrečius veiksmus taikant kiekvieną pasirinktos technologijos būdą ir juos motyvuokite, išryškinkite savo kaip ugdytojo vaidmenys. Aprašykite vaikų vaidmenis ir ugdymosi situacijas (pateikite vaiko kalbėjimo, emocijų raiškos, veiklos ir kitų autentiškų pavyzdžių). Įvertinkite (apmąstykite, reflektuokite) tai kas vyko grupėje su vaikais ir Jumis. Pateikite keletą apmąstymų šiuo klausimu. Skaityti daugiau
Projektas "Vaikai netekę tėvų globos"Vaikams netekusiems tėvų globos prevencijos projektas "Vaikai netekę tėvų globos". Trumpa informacija apie programą. Prevencinio projekto turinys. Projekto pavadinimas. Situacijos pristatymas (problemos analizė). Problemos apibrėžimas. Projekto vadovo vardas, pavardė, pareigos. Projekto realizavimas su formuojama komanda. Projekto tikslas. Projekto uždaviniai. Projekto įgyvendinimo terminas. Projekto vykdymas. Projekto išbaigimas, apibendrinimas. Projekto misija. Projekto realizavimo būdai. Numatomas rezultatas, siejamas su uždaviniais. Projektui reikalinga suma. Projekto vertinimas. Patirties skleidimas. Priedai (3). Skaityti daugiau
Projektas: Draugiška mokyklaĮvadas. Akcija: "Draugystės žingsniai". Tikslai: Sudaryti galimybes moksleiviams eksperimentuoti, įgyti įvairiausio pobūdžio patirtį. Sudaryti galimybes dviejų mokyklų moksleivių glaudžiam bendradarbiavimui. Trumpą batų raidos istoriją: "Lizdeikos kalno" piliakalnio. Dekoruoti batai. Trumpas instruktažas prieš kūrybinį darbą. Akcija: "Draugystės žingsniai II". Tikslai: Formuoti meno, gyvenimo mene poreikį, kultūrinės estetinės aplinkos poreikį. Sudaryti galimybes dviejų mokyklų moksleivių glaudžiam bendradarbiavimui. Akcija: "Draugystės žingsniai III". Tikslai: Formuoti meno, gyvenimo mene poreikį, kultūrinės estetinės aplinkos poreikį. Sudaryti galimybes dviejų mokyklų moksleivių glaudžiam bendradarbiavimui. Skatinti kolektyvinę kūrybą, ugdyti gebėjimą kartu su draugais projektuoti, atlikti sumanytą kūrinį, organizuoti kūrinio eksponavimą, aptarimą. Į kūrybinę veiklą įtraukti kuo daugiau įvairių gebėjimų vaikų. Programos turinys. Išvados. Priedai (13 psl.). Skaityti daugiau
Projektas: Tautosakos integravimas etikos pamokojeProjektas: Tautosakos integravimas etikos pamokoje. Tema: "Žmogus tarp žmonių". Klasė. Tikslai. Pasiruošimas ir eiga. Šokiai bei instrumentai. Skaityti daugiau
Renginio planas: "Myliu tave, mamyte"Renginio planas. Tema: "Myliu tave, mamyte". Renginio parengimas. Pakvietimo pavyzdys. Renginio eiga. Skaityti daugiau
Renginio planas: "Saugus kelias - saugus vaikas"Tikslai. Metodai. Priemonės. Forma. Situacija. Pasiruošimas renginiui. Renginio eiga. Renginio užbaigimas. Skaityti daugiau
Renginio planas: "Surenk draugui gimimo dieną"Auklėjamojo renginio išplėstinis planas. Tema. Tikslai. Metodai. Forma. Priemonės. Dalyviai. Pasirengimas šventei. Įžanga. Renginio eiga. Baigiamoji dalis. Pabaiga. Skaityti daugiau
Renginio scenarijus: ketvirtokų išleistuvėsĮvadas. Renginio forma. Atlikimo vieta. Pasirinktas laikas. Atlikėjai. Kostiumai. Muzika. Scenografija. Pasiruošimas renginiui. Renginio "Ketvirtokų išleistuvės" scenarijus. Pratarmė. Organizacinis darbas. Renginio planas. Priedai (3). Skaityti daugiau
Renginio scenarijus: Tarptautinė Taikos diena "Skrisk, taikos balandėli"Tema. Tikslai. Metodai. Forma. Dalyviai. Situacija. Priemonės. Pasiruošimas renginiui. Įžanga. Renginio eiga. Renginio baigiamoji dalis. Priedai (2). Skaityti daugiau
Rūpinimasis emociniu ir dvasiniu vaiko gyvenimuĮvadas. K. Miškinis. Nuo mažens vaiką reikia auklėti. Yves Lamontagne nuomonė. J. Bikulčius. Kraštutinės šeimos būsenos. Šeimos darna. Skaityti daugiau
...