(6 puslapiai)
Įvadas. Tiriamieji ir tyrimo eiga. Tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Apibendrinamosios išvados. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(6 puslapiai)
Įvadas. Tiriamieji ir tyrimo eiga. Tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Apibendrinamosios išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įvadas. Žmogaus ir ugdymo samprata filosofiniu požiūriu. Klasikinės ugdymo koncepcijos. Laisvojo ugdymo paradigma. Išvados. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. Bendruomeniškumo ugdymo mokykloje svarba šiuolaikinėje švietimo sistemoje. Mokyklos ir vietos bendruomenės ugdomieji tarpusavio santykiai. Išvados. Skaityti daugiau(21 puslapis)
Įvadas. Berniukų ir mergaičių auklėjimo šeimoje ypatumai. Auklėjimo samprata. Tėvų ir vaikų santykiai šeimoje. Įvairių berniukų ir mergaičių savybių formavimasis. Įvairus berniukų ir mergaičių auklėjimas šeimoje. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Šeimos įtaka vaiko auklėjime. Namų ruošos darbų ypatumai šeimoje. Tėvų ir vaikų santykiai šeimoje. Berniukų ir mergaičių savybių ypatumai. Išvados. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Laisvalaikio įtaka vaiko asmenybei bei popamokinio ugdymo ypatumai teoriniu pagrindu. Laisvalaikio samprata. Popamokinio ugdymo ypatumai. Socialinė aplinka asmenybės laisvalaikio poreikių formavimui. Šeimos ir mokyklos vaidmuo organizuojant moksleivių laisvalaikį. Berniukų ir mergaičių laisvalaikio praleidimo formų įvairovė. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Kaime besimokančių vaikų laisvalaikio pomėgiai ir užimtumas popamokine veikla. Moksleivių laisvalaikio pasirinkimą įtakojantys veiksniai. Moksleivių laisvalaikio galimybes ribojančios priežastys ir popamokinio ugdymo trūkumai. Išvados. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Berniukas ir mergaitė. Žaidimo sąvoka. Žaislai. Žaislų ir žaidimo erdvės pasirinkimas. Vaidmenų pasirinkimo žaidimai. Žaislai. Suaugusiojo vaidmuo ikimokyklinio amžiaus vaiko žaidime. Žaislo reikšmė. Sentencijos apie žaidimą. Berniukų ir mergaičių agresyvumas žaidimų aikštelėse. Priešmokyklinio ugdymo formos, būdai ir metodai. Bendravimas ir draugystė žaidimų aikštelėje. Laisvos nuo lytinių stereotipų asmenybės ugdymas. Kultūros įtaka lytinės savimonės formavimuisi. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Darbas su 1998 m. balandžio mėnesio 24 dieną "Dialoge" skelbtu straipsniu "Atvirėjantis, atviresnis, atviras pasaulis (II)". Danijos "Bifrost" mokyklos direktorės Bodil Abildtrup Johansen pasiūlytas demokratinės mokyklos idėjos. "Bifrost" mokyklos palyginimas su Frenė sistemos mokykla. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Trys biheivioristinės teorijos. Reakcijos sąlygojimo teorija. Operantinio determinavimo (sąlygojimo) teorija. Socialinio išmokimo teorija ir išmokimas stebint. Socialinio išmokimo teorijos, padedančios humaniškiau elgtis. Išvados. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Data. Klasė. Tema. Tikslai. Metodai. Priemonės. Organizacinė dalis. Praeitos medžiagos kartojimas. Temos skelbimas. Naujos medžiagos perteikimas. Perteikiamos medžiagos nagrinėjimas. Išnagrinėtos medžiagos įtvirtinimas. Namų darbų skyrimas. Pamokos apibendrinimas, mokinių įvertinimas, pamokos užbaigimas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Klasė. Dalykas. Pamokos tema. Grynos medžiagos ir mišiniai. Tikslas. Ugdymo uždaviniai. Ugdymosi uždaviniai. Temos sąvokos. Organizavimo forma. Pamokos tipas. Priemonės ir ištekliai. Mokymo metodai. Organizavimas ir veikla. Lentelė: Pamokos dalys, ir laikas, Mokytojo veikla, Mokinio veikla, Pastabos. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Klasė. 12. Dalykas. Biologija. Pamokos tema. Širdies sandara. Širdies darbas. Tikslas. Ugdymo uždaviniai. Ugdymosi uždaviniai. Temos sąvokos. Organizavimo forma. Pamokos tipas. Priemonės ir ištekliai. Mokymo metodai. Organizavimas ir veikla. Lentelė: Pamokos elementai, Mokytojo veikla, Mokinio veikla, Pastabos. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Detalus pamokos planas. Dalykas. Klasė 10. Tema: Žmogaus griaučiai. Forma. Tikslas. Uždaviniai. Metodai. Priemonės. Pamokos vieta. Pamokos eiga. Lentelė: Pamokos elementai, Mokytojo veikla, Mokinių veikla, Pastabos. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Tema: Sukinių projektavimas. Tikslai. Pamokos tipas. Mokymo priemonės. Metodai. Pamokos situacija. Pamokos eiga. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Didelių ugdymosi poreikių turinčių vaikų buitinių gebėjimų ugdymas. Didelių ugdymosi poreikių turinčių mokinių kalbos ypatumai ir ugdymas. Didelių ugdymosi poreikių turinčių mokinių kalbos ypatumai. Didelių ugdymosi poreikių turinčių mokinių kalbos ugdymas. Išvados. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Darbas anglų kalba. Patyčios. Describing bullying. These are some behaviours that children and young people describe as bullying. Types of bullying. Profile of bullies, profile of victims. Signs of bullying. Why do bullies bully? Effects of bullying. Tackling specific types of bullying. How Adults Can Help Stop Bullying. Summary. Vocabulary. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
C. Dixon Davidsono knygos "Relations Between Parents and Children" pristatymas (anglų kalba). Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Pamokos tema. Tikslas. Pamokos tipas. Pamokos eiga. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Darbas anglų kalba. Vaikų baimės. Introduction. Fear of separation. Fear of school (especially kindergarten). Fear of baths. Fear of dogs. Fear of loud noices. Fear of the dark. Fear of the dantist. Fear of death. School-age children have fears too. Nightmares and night terrors fear. Fear of strangers. How parents can help. Conclusion. Most common early childhood fears. Generally children fears. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Darbas anglų kalba. Vaikų literatūra. Introduction. Children's literature as a part of culture. Purpose of children's literature. Concepts of morality. Interpretation of fairy tales. Conclusion. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Teminis pamokos planas. Pamokos tema: "Nykštukų kelionė". Pamokos tikslas. Mokymo ir mokymosi uždaviniai. Metodai. Priemonės. Išplėstinis choreografijos pamokos planas. Lentelė: Pagrindinės pamokos dalys, Turinys, Pastabos. Skaityti daugiau