(6 puslapiai)
Kas yra mokytojas? Koks turi būti dvasios didvyris? Tikėjimas žmonių gyvenime. Kaip suaugę suvokia vaikus? Humaniškoji Pedagogika. Mokyklos ir mokytojo sąvoka. Pamoka. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(6 puslapiai)
Kas yra mokytojas? Koks turi būti dvasios didvyris? Tikėjimas žmonių gyvenime. Kaip suaugę suvokia vaikus? Humaniškoji Pedagogika. Mokyklos ir mokytojo sąvoka. Pamoka. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įvadas. Kūrybinių gabumų dėmenys. Mokymo samprata. Ko mes siekiame? Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Projektas: Kiečiausios profesijos rinkimai (KPR). Projekto tikslas ir uždaviniai. Kodėl kiečiausios profesijos rinkimai susilauks didelės sėkmės? Meninės ir techninės priemonės. Projekto vykdymas ir etapai. Tęstinumas ir perspektyvos. Projekto partneriai ir rėmėjai. Detali viso projekto išlaidų sąmata. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Klasės auklėtojo paskirtis, funkcijos. Klasės auklėtojo paskirtis. Klasės auklėtojas vykdo tokias funkcijas. Klasės auklėtojo veiklos tikslai ir sritys. Klasės auklėtojo veiklos tikslai. Pagrindinės auklėjamosios veiklos sritys. Skaityti daugiau(18 puslapių)
Įvadas. Klasės auklėtojo pedagoginės veiklos esmė ir veiklos modelis. Klasės auklėtojas ir auklėtinio šeima. Mokinio šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas. Klasės auklėtojo pedagoginės veiklos modelio elementas – bendravimas su šeima. Klasės auklėtojo darbo su auklėtinio šeima kryptis. Klasės auklėtojo darbo su tėvais plano ypatumai. Klasės auklėtojo veiklos su neįgalaus vaiko šeima ypatumai. Išvados. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Tikslai, uždaviniai. Klasės vadovo darbo samprata. Koks turėtų būti auklėtojas/a? Auklėtojas šeimoje ir mokykloje. Klasės auklėtojo veiklos planavimas ir įgyvendinimas šiuolaikinėje mokykloje. Mokytojas ir mokinys. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Savarankiškas klasės auklėtojo darbas. Tikslas. Uždaviniai. Trumpa klasės charakteristika. Būreliai. Ugdymo problemos, pasiekimai, mokymosi motyvacija, tarpusavio santykiai. Žinios apie moksleivių šeimas. Darbo planas. Darbo kryptys. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Klasės auklėtojo renginiai, tiriamoji veikla, formos, būdai. Bendravimas su mokinių tėvais. Individualus darbas su mokiniais, bendravimas su kitais pedagogais. Pastabos: sėkmės, nesėkmės, iškilusios naujos problemos, pasikeitimai. Trumpa klasės charakteristika. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Klasės auklėtojo renginiai, tiriamoji veikla, formos, būdai. Darbas su vaikais. Bendravimas su mokinių tėvais. Bendradarbiavimas su kitais pedagogais. Dokumentacijos tvarkymas. Skaityti daugiau(14 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Klasės auklėtojas – mokinių auklėjimo organizatorius. Auklėtojo veiklos teorinis pagrindas. Bendroji ugdymo koncepcija. Ugdytinių amžiaus ypatumai. Klasės auklėtojas – pedagogų bendruomenės narys. Būdai, kurie padėtų dalykų mokytojams susieti pamokas ir nepamokinę mokinių veiklą. Svarbiausio klasės auklėtojo veiklos barai (klasės auklėtojo veiklos planavimas). Auklėtojo funkcijos. Bendradarbiavimas su auklėtinių tėvais ir visuomene. Veiklos planavimas. Pagrindiniai auklėjamieji tikslai. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Klasės vadovo veikla. Klasės vadovo pareigos. Klasės auklėtojo veiklos sritys. Darbas su klase kaip su grupe. Bendradarbiavimas su kolegomis. Individualus darbas. Darbas su tėvų grupe. Darbas su šeima. Išvados. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Klasės auklėtojo veiklos ypatumai. Planavimas. Pageidautinos klasės auklėtojo savybės. Mokinių pažinimas. Pagrindinės klasės auklėtojo veiklos sritys. Problemų sprendimo būdai. Išvados. Skaityti daugiau(35 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Klasės bendruomenės samprata. Bendruomenės ir jos vaidmens auklėjant asmenybę vaidmuo įvairiose mokslo srityse. Bendruomenės samprata. Kada klasę galime vadinti bendruomene? A. Šerkšno požiūris į klasės bendruomenę. Svarbiausi klasės bendruomenės bruožai. Mokinių savivaldos reikšmė. Sėkmingos bendruomenės reikšmė kiekvienam mokiniui. Santykiai klasės bendruomenėje. Tarpasmeniniai santykiai. Ugdytinių santykiai. A. Šerkšno požiūris į tarpasmeninius santykius. Klasės lyderis, savybės. Klasės bendruomenės struktūra. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Tėvų susirinkimo planas. Klasė. Tema. Tikslai. Forma. Vaizdinės priemonės. Metodai. Susirinkimo eiga. Pranešimas apie stresą. Streso požymiai. Gerasis ir blogasis stresas. Ar galima išvengti streso? Stresas ir jo įveikimas mokykliniame amžiuje. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Mokinių tėvų susirinkimas. Klasė: 6C. Tema: Padėkime savo vaikui mokytis. Tikslai. Forma. Vaizdinės priemonės. Metodai. Situacija. Susirinkimo eiga. Kvietimas. Pagrindinė dalis. Pabaiga. Pranešimas. J. Lamontagne siūlo 4 vaikų lavinimo taisykles. Mokymo būdai. Keletas patarimų. Priedai (Lankstinukas). Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įvadas. Klasės bendruomenės telkimas. Klasės vadovo charakteristika. Veiklos planavimas. Klasės vadovo veiklos planavimas. Darbas su klase kaip su grupe. Individualus darbas su mokiniais. Bendradarbiavimas su mokytojais. Darbas su moksleivių tėvais. Klasės auklėtojo bendradarbiavimas su tėvais. Išvados. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Mokymo tikrovė ir jos pažinimas. Mokymo principų charakteristikos. Mokymo metodai. Pedagogas ir ugdytinis. Veiksmingas vadovavimas klasei. Išvados. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Tema: "Prostitucija". Skirta : 8-10 klasės moksleiviams. Tikslas: Apibrėžti moksleiviams kas yra prostitucija, jos problemas, priežastys. Uždaviniai. Pamokos tipas. Metodai. Priemonės. Lentelė: Struktūrinės pamokos dalys, Mokytojo veikla, Mokinių veikla, Pastabos. "Ledų pralaužimo" pratimas. Kas yra prostitucija. Prostitucijos tapimo priežastys. Pratimas. "Užbaik pradėtą sakinį". Prostitucijos pasekmės. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Problemos aktualumas. Pedagogas, kaip asmenybė. Kryptingumas. Temperamentas ir charakteris. Sugebėjimai. Jausmai ir valia. Šiandienos visuomenės lūkesčiai. Svarbiausi mokytojo asmenybės bruožai. Asmenybės savybių pasiskirstymas pagal prioritetą. Tautiškumas, kaip asmenybės dalis. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Realistinio ugdymo ištakos. Pagrindinės realizmo atmainos ir jų požiūris į ugdymą. Klasikinis realizmas. Religinis realizmas. Naujųjų laikų realizmas. Dabartinis realizmas. Realizmas kaip ugdymo filosofija. Ugdymo tikslai. Ugdymo metodai. Ugdymo realizmo kritika. Išvados. Skaityti daugiau