(3 puslapiai)
Pamokos uždaviniai. Inventorius. Pamokos dalys ir laikas. Turinys. Pagrindinė pamokos dalis: pratimai su lankais. Krūvio apimtys ir intensyvumas. Metodinės, organizacinės pastabos. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(3 puslapiai)
Pamokos uždaviniai. Inventorius. Pamokos dalys ir laikas. Turinys. Pagrindinė pamokos dalis: pratimai su lankais. Krūvio apimtys ir intensyvumas. Metodinės, organizacinės pastabos. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Klasė. Pamokos vieta. Tema. Pagrindiniai tikslai. Priemonės. Lentelė: pamokos dalys, pamokos turinys, apimtis, intensyvumas, metodinės pastabos. Pamoka iš dviejų dalių. Antra dalis: žaidimai "Žemyn-aukštyn", "Sugauk kamuolį", "Nežiopsok", "Nė žingsnio toliau". Apibendrinimas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Pamokos uždaviniai. Pamokos vieta. Inventorius. Lentelė: Pratybų dalys ir laikas, Kūno kultūros pratybų turinys, Krūvio apimtis, intensyvumas, Metodiniai ir organizaciniai nurodymai. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Klasė: 8. Vieta. Inventorius. Uždaviniai. Tikslas. Lentelė: Pamokos dalys ir laikas, Turinys, Pratimų trukmė, Organizaciniai — metodiniai nurodymai. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Netradicinės kūno kultūros pamokos vaikams, turintiems specialių poreikių, planas – konspektas. Pamokos tikslas. Uždaviniai. Pamokos planas. Pratimo pavadinimas. Pratimo apibūdinimas. Pratimo atlikimo laikas. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Siužetas. Tikslas. Uždaviniai. Priemonės. Vaikų skaičius. Vieta. Parengiamoji dalis. Pagrindinė dalis. Bendrieji pratimai (su medžių lapais). Pagrindiniai judesiai. Judrus žaidimas "Vilkas ir kiškiai". Baigiamoji dalis. Skaityti daugiau(21 puslapis)
Stebėtų pamokų protokolai, vestų pamokų protokolai, vestų pamokų planai. Individualus darbo planas. Mokyklos sportinės veiklos specifikos ir ugdymo organizavimo aprašas. Mokyklos sporto veikla. Praktikos aprašas. Kūno kultūros pamokos stebėjimo protokolas (1). Kūno kultūros pamokos stebėjimo protokolas (2). Kūno kultūros pamokos stebėjimo protokolas (3). Pamokos planas (1 bandomoji). Pamokos planas(2 bandomoji). Pamokos planas(1). Pamokos eiga. Pamokos planas(2). Pamokos eiga. Kūno kultūros pamokos glaudumas. Fizinio krūvio kaita. Renginio planas. Tema: Pasitinkant vasarą. Renginio pagrindinė dalis. Renginio baigiamoji dalis. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrosios kūno kultūros programos aprašas. Kūno kultūros ryšiai su kitais dalykais. Didaktinės nuostatos. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Vertinimo būdai ir tipai. Vertinimo būdai ir tipai. Kūno kultūros rezultatų vertinimo metodika. Kūno kultūros rezultatų vertinimo kaita. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Kuo įdomi ir naudinga M. Montessori ugdymo sistema vaikams Lietuvoje? Išvada. Montessori mokomosios priemonės aprašas. Skaityti daugiau(12 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Kūrybinė trenerio veikla. Kūrybingos darbinės veiklos požymiai. Sportininkų kūrybingumo ugdymas. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Kūrybiniai metodai. Kūrybinių mokymo metodų ypatumai. Probleminiai metodai. Euristiniai mokymo metodai. Tiriamieji mokymo metodai. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Jaunesniojo ikimokyklinio amžiaus vaikų žaidimai. Ko reikia efektyviam, vaidybiniam žaidimui. Kada geriausia imtis vaidybinio žaidimo. Kaip vadovauti vaidybiniam žaidimui. Siužetinio vaidmeninio žaidimo vystymosi etapai. Neorganizuoto elgesio etapas. Pavienio žaidimo etapas. Žaidimo greta etapas. Trumpo bendravimo-sąveikavimo etapas. Ilgo bendravimo ir sąveikavimo etapas. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Kūrybiškumas. Kas tai? Kūrybinio mąstymo savybės. Kūrybiškumą skatinantys veiksniai. Mokytojų požiūris į kūrybiškumą. Mokytojų kūrybiškumo raiškos sąlygos. Pageidaujamos asmenybės savybės, padedančios skleistis mokytojo kūrybiškumui. Kūrybinės užduotys. Priedai. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Kūrybiškumas ir intelektas. Kūrybiškumo lavinimas. Kūrybiškumas klasėje. Kūrybiškumo kliūtys. Išvados. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. Asmenybės puoselėjimas – svarbiausias švietimo tikslas. Pedagoginės kūrybiškumo prielaidos. Psichologinės kūrybiškumo prielaidos. Kūrybiškumo ugdymo aktualumas. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Kūrybiškumo sąvoka. Kūrybiškumo ugdymas. Pagrindiniai veiksniai ugdantys kūrybiškumą. Nesugebėjimo kurti priežastys. Kūrybiškumo ugdymo metodai geografijos pamokose. Darbas su piešiniais. Smegenų audrinimo metodas, taikomas grupėje. Debatai. Minčių lietus. Jėgos lauko analizė. Atvejo analizė. Kortelių metodas. Analogijos, panašumo ieškojimas. Sisteminės analizės metodika. Schematizavimas. Akcentavimas. V. Petrulio euristikų sistema. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Įvadas. Kūrybiškumo apibrėžimas. Kūrybiškumą ugdantys veiksniai. Kūrybiškumą slopinantys veiksniai. Kūrybiškumo ugdymas aktyviaisiais mokymo metodais. Kūrybiškumo ugdymas lego dacta priemonėmis. Kūrybiškumo ugdymas lietuvių kalbos pamokose. Kūrybiškumo ugdymas matematikos pamokose. Kūrybiniai darbai technologijų pamokose. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Kūrybiškumo ugdymas meninėje veikloje. Amžiaus įtaka kūrybiškumui. Kūrybiškumą slopinantys veiksniai. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Praktinė užduotis-seminaras. Tema. Tikslai. Rezultatas. Forma. Trukmė. Vieta. Metodai. Išplėstinis seminaro planas. Emociškai sveikos atmosferos kūrimas. Vizualizacija. Mokymosi stilius. Darbo su viela ir gipsu technologija. Skaityti daugiau