(8 puslapiai)
Tema: Žalgirio mūšis. Pamokos planas. Pamokos eiga. Pamokos "Žalgirio mūšis" analizė. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(8 puslapiai)
Tema: Žalgirio mūšis. Pamokos planas. Pamokos eiga. Pamokos "Žalgirio mūšis" analizė. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Tema: Lietuviai apsigyvena prie Baltijos ir Nemuno. Pamokos planas. Pamokos eiga. Pamokos "Lietuviai apsigyvena prie Baltijos ir Nemuno" analizė. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Tema: Kaip kūrėsi senovės lietuviai? Pamokos planas. Tema. Motyvacija. Pamokos situacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Mokymo tikslai. Mokymo uždaviniai. Mokymo metodai. Mokymo priemonės. Pagrindinės sąvokos. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimas. Pamokos eiga. Pamokos "Kaip kūrėsi senovės lietuviai?" analizė. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Tema: Kad taptume atsakingesni. Pamokos vedimo data. Tikslai. Naujos sąvokos. Priemonės. Metodai. Pamokos dalys. Mokytojo ir mokinių veikla. Pastabos. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Tema: Nuo sėklos iki... sėklos. Tikslai. Metodai. Priemonės. Pamokos planas. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įstaiga "Versmės pagrindinė mokykla". Amžiaus grupė: 1A klasė. Tema: Kam žmonėms reikalingi laikrodžiai ? Tikslai. Tipas. Metodai. Priemonės. Literatūra. Lentelė: pamokos dalys, mokytojo veikla, mokinių veikla. Pamokos dalys: nuteikimas, temos ir tikslų skelbimas, darbas su vadovėliu, pedagoginė pertraukėlė, darbas su pratybų sąsiuviniu, įtvirtinimas, apibendrinimas. Darbas iliustruotas paveikslėliais (4 psl.). Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Data. Dalykas: pažintinė veikla. Pamokos tema. Pamokos tikslai ir uždaviniai. Pamokos tipas. Metodai. Priemonės. Lentelė: Pamokos dalys (etapai) ir laikas; Pamokos eiga: Mokytojo veikla; Mokinio veikla; Pastabos. Pamokos analizė. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Pasaulio pažinimo pamokos 3 klasėje planas. Pamokos eiga. Mokytojo veikla. Mokinių veikla. Pasiekimai. Priedai. L. Gutauskas "Kaip žuvys iš debesų į žemę persikėlė". Tekstai: karpis, lydeka. Matematinės užduotys. L. Gutauskas "Karpis", "Lydeka". Kryžiažodis. Spalvinimo paveikslėlis. Tektas: žuvys. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Kas sieja gamtines ir socialines temas? Trumpa skyriaus gamtinių temų charakteristika, jų idėjos. Kurios temos sudėtingesnės, kokių žinių jums trūksta, kur jas rasti pamokai? Kokie mokymo metodai, mokymo organizavimo formos taikytinos? Kokių vaizdinių priemonių reikės? Išvados. Skaityti daugiau(31 puslapis)
Įvadas. Teorinė dalis. Stebėjimas. Stebėjimų reikšmė. Mokytojo pasirengimas stebėjimų organizavimui. Stebėjimo vietos ir objekto parinkimas. Stebėjimų turinys ir jų organizavimo metodika. Stebėjimų atmintinė. Gamtos ir darbo kalendorius. Mokomosios ekskursijos . Stebėjimo duomenų sistemingumas, apibendrinimas. Supratimo formavimas stebint gamtą. Praktinė dalis. Stebėjimo metodas per pasaulio pažinimo pamokas. Mūsų krašto gamta. Darže. Mes gyvename greta. Kas kuo minta. Ir šildo, ir šviečia. Orai. Vandens gyventojai. Juda kas gyvas. Pasaulio pažinimo pamokos taikant stebėjimo metodą. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Įpročio ugdymo svarba. Įpročio ugdymas nuo vaikystės. Mikro ir makro aplinkos. Iškylančios problemos skirtingose amžiaus grupėse neišvysčius. Šio įpročio. Ugdant įprotį. Išvados. Skaityti daugiau(18 puslapių)
Įvadas. Ugdymas. Socialinių įgūdžių ugdymas. Gyvenimo įgūdžių programa. Asmeninis pasirengimas darbui pagal šią programą. Lions-quest programa. Lions-quest programos, skirtos paauglių socialinių įgūdžių formavimui, taikymas Lietuvoje. Išvados. Skaityti daugiau(23 puslapiai)
Įvadas. Paskaita kaip vyksmas: pažinimas, mokymas, mokymasis. Paskaita. Kas tai, kaip ji vyksta? Pažinimas. Mokymas ir mokymasis. Mokymo proceso grandys. Mokymo metodai. Žodiniai dėstymo metodai. Pokalbis. Spausdintų šaltinių naudojimas. Kūrybinių darbų metodai. Pratimai ir grafiniai darbai. Demonstravimas - stebėjimas. Laboratoriniai ir praktikos darbai. Didaktiniai (pažinimo) žaidimai. Mokymosi rezultatų tikrinimas ir vertinimas. Išvados. Išnašos. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Įvadas. Pirma pamoka. Įvadinė pažintis su Paskalio aplinka. Antra pamoka. Kintamieji ir jų naudojimas. Trečia pamoka. Aritmetika. Ketvirta pamoka. Valdymas. Penkta pamoka. Ciklo sakiniai. Šešta pamoka. Masyvai. Septinta pamoka. Eilutės tipo kintamieji. Aštunta pamoka. Išmoktos medžiagos pakartojimas konkurso forma. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Lietuvių liaudies tautosaka. Pedagoginių situacijų sąvoka. Smulkiosios tautosakos vertė. Patarlės ir priežodžiai, jų sąvoka. Patarlių ir priežodžių panaudojimas pedagoginėse situacijose. Maginės paskirties pasakymai, jų sąvoka. Vartojimas pedagoginėse situacijose. Užkalbėjimai. Maldelės. Būrimas. Keiksmai. Situaciniai posakiai, jų sąvoka, vartojimo pavyzdžiai pedagoginėje sferoje. Greitakalbės. Atvirkštinė kalba. Replikos. Dialogai, Nesusikalbėjimai, Erzinimai, jų vartosena pedagoginėje veikloje. Ydų išjuokimai. Pasišaipymai iš vardų. Gyvūnijos erzinimai. Garsų pamėgdžiojimai, jų sąvoka, vartojimas. Išvados. Skaityti daugiau(10 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Pamoka-televizorius. Informacinių technologijų taikymo ugdymo procese tikslai. Darbo metodai, taikomi panaudojant kompiuterio galimybes, labai įvairūs. Pateiktys pamokose. Kodėl patogu naudoti skaidres? Aprašomas darbo metodas – pateiktys – padeda siekti ugdymo tikslų. Skaityti daugiau(50 puslapių)
Bakalauro darbo santrauka. Įvadas. Patyčių tarp bendraamžių paplitimo problema mokykloje. Patyčios kaip agresyvaus elgesio išraiška. Dominuojančios patyčių formos ir kryptys. Patyčių, agresijos raiška skirtinguose vaiko amžiaus tarpsniuose. Šeimos auklėjimo ypatumai lemiantys patyčių pasireiškimą Bendraamžių tarpusavio santykiai patyčių raiškos procese. Mokyklos bei visuomenės informavimo priemonių įtaka patyčių raiškai bendraamžių tarpe. Galimos patyčių pasekmės bei prevencinis vaiko saugumo mokykloje užtikrinimas. Prevencinės vaiko saugumo užtikrinimo priemonės ir būdai. Vaikų patyčių mokykloje tyrimo rezultatai, jų analizė ir interpretacija. Pilnose ir nepilnose šeimose augančių vaikų patyčių reiškinio palyginimo rezultatai. Patyčių apraiškų tarp vaikų rezultatai lytiškumo aspektu. Vaikų išgyvenančių patyčias atvejo tyrimo rezultatai. Išvados. Rekomendacijos. Summary. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. Patriotinis auklėjimas švietimo kaitos kontekste. Šiuolaikiniai ugdymo teoretikai apie patriotizmą. Patriotinio auklėjimo apibrėžtis švietimą reglamentuojančiuose dokumentuose. Patriotinis auklėjimas Lietuvos kultūros ugdymo mokslo pagrindėjų darbuose. S. Šalkauskio ir A. Maceinos patriotizmo samprata. Patriotizmo ir kosmopolitizmo santykis. Patriotinio auklėjimo veiksniai. Tautos praeities pažinimas kaip patriotinio auklėjimo priemonė. Kraštotyra – galimybė pažinti savo tautą. Nūdienos pradinė mokykla – patriotinio auklėjimo veiksnys. Patriotinio auklėjimo pradinėje mokykloje tikslai, uždaviniai, turinys. Patriotinio auklėjimo pradinėje mokykloje metodai ir formos. Mokytojo vaidmuo patriotinio auklėjimo procese. Pradinių klasių moksleivių požiūris į patriotizmą. Tyrimo esmė ir metodai. Tyrimo rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Patristikos susiformavimas. Patristinis ugdymas. Patristinės mokyklos. Patristikos pedagogai. Skaityti daugiau(24 puslapiai)
Santrauka. Įvadas. Ugdomojo pavasarinių kalendorinių švenčių poveikio tyrimas ir jo rezultatai. Tyrimo metodika. Mokinių nuomonės tyrimo rezultatų analizė. Mokytojų nuomonės tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Pasiūlymai. Priedas (1). Skaityti daugiau