Šperos.lt > Pedagogika
Pedagogika

(1578 darbai)

Mokymosi visą gyvenimą koncepcija LietuvojeĮvadas. Darbo tikslas – apžvelgti mokymosi visą gyvenimą koncepciją Lietuvoje. Mokymosi visą gyvenimą samprata. Mokymosi visą gyvenimą idėja. Mokymosi visą gyvenimą kontekstas. Istorinės prielaidos. Dabartinių politinių bei ekonominių pokyčių įtaka. Pastarojo meto raida. Mokymosi visą gyvenimą esmė ir paskirtis. Lietuvoje. Išvados. Skaityti daugiau
Mokymosi visą gyvenimą memorandumo (2001) tezių analizėĮvadas. Pirmosios tezės (nauji pagrindiniai įgūdžiai - visiems) analizė. Antrosios tezės (daugiau investicijų į žmogiškuosius resursus) analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mokymosi visą gyvenimą memorandumo 2 tezių nagrinėjimasNauji pagrindiniai įgūdžiai – visiems. Formaliojo švietimo srityje vyksta reformos ir vystomos informacinės technologijos. Padedama darbuotojams prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos reikalavimų. Stengiamasi rizikos grupėms palengvinti integraciją į visuomenę. Priartinti mokymąsi arčiau namų. Nuolatinis mokymasis paremtas informacinių technologijų plėtra. ŠMM numato įgyvendinti Mokymosi visą gyvenimą memorandumo nuostatas, tarp jų – priartinti mokymąsi arčiau namų. ŠMM Informacinės technologijos mokslui ir studijoms (2001-2006 m.) programa. Išvados. Skaityti daugiau
Mokiniai - mokyklos bendruomenės nariaiĮvadas. Moksleivių problemos. Mokinio statusas. Mokinys kolektyvinių santykių sistemoje. Moksleivių vertybės. Mokinio teisės ir pareigos. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristika (2)2 mokinių charakteristikos. Mokinių bendri duomenys. Vardas. Klasė. Bendras fizinis išsivystymas. Sveikatos būklė. Sąlygos šeimoje. Vardas. Klasė. Bendras fizinis išsivystymas. Sveikatos būklė. Sąlygos šeimoje. Mokymosi veikla. Pažangumas. Drausmingumas. Mokyklos režimo laikymasis. Sugebėjimas mokytis. Bendrieji gebėjimai. Dėmesys. Suvokimas. Atmintis. Mąstymas. Kalba. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Bendros išvados. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristika (3)Pirmojo Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas Tarpasmeniniai santykiai. Antrojo Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Bendros išvados. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristika (4)Įvadas. Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio dienos rėžimo įvertinimas"Moksleivio veikla ir poilsis" analizė. Miego trukmės vidurkiai. Fizinis aktyvumas. Mityba. Kompiuteris, televizija. Mokymosi krūvis. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio ir mokytojo priešprieša ir pastangos būti laisvais žmonėmisĮvadas. Žmogaus savęs vertinimas. Mokykla. Mokinių ir mokytojų santykiai. Mokytojas. Mokytojas autoritetas. Mokytojo išorės savybės ir apsirengimas. Mokytojo kūrybinė asmenybė. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio įvaizdis šiuolaikinėje visuomenėjeĮvadas. Besimokanti visuomenė – šiuolaikinio pasaulio reiškinys. Mokinio vaidmens ir įvaizdžio pokyčiai besikeičiančioje visuomenėje. Moksleivių emocinės ir fizinės sveikatos ypatumai naujomis informacinės visuomenės sąlygomis. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio psichologinė charakteristika (3)Įvadas. Mokinio psichologinė charakteristika. Žinios apie mokinį. Asmenybės kryptingumo ypatumai. Mąstymo kritiškumo tyrimas. Išvados. Mokymosi motyvacijos tyrimas. Dėmesio perkėlimo tyrimas. Temperamento tipo nustatymo tyrimas. Išvados. Mokymosi motyvacijos tyrimas. Skaityti daugiau
Mokinio ugdymas dailės pamokojeĮvadas. Darbo tikslas – analizuoti mokinių ugdymą dailės pamokoje. Mokinio ugdymo dailės pamokoje teoriniai aspektai. Dailės dalyko samprata ir turinys. Mokinių meninių nuostatų ugdymo formos ir veiksniai. Tyrimo instrumento pagrindimas ir tiriamųjų charakteristikos. Mokinių ugdymo dailės pamokoje tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių adaptacijos mokykloje sunkumai ir jų priežastys bei sprendimų būdaiĮvadas. Adaptacijos samprata. Vaiko adaptacijos ypatumai. Adaptacijos ypatumai penktoje klasėje. Adaptacijos ypatumai aukštesnėse klasėse. Adaptacijos problemos ir jų sprendimo būdai. Mokytojų įtakos ir tėvų svarba sėkmingai mokinių adaptacijai. Skaityti daugiau
Mokinių adaptacijos problemosĮvadas. Paauglių elgesio ydos mokykloje. Popamokinės veiklos organizavimas. Vaikų mokymosi motyvacijos silpnėjimo priežastys. Mokinių statusas mokykloje. Net pirmokėliai nenori mokytis. Tinginys geriau negu kvailys. Nuo mokslo atbaido ir perdėta kontrolė. Mokytojai - iš reikalo, bet ne iš pašaukimo. Pagrindiniai patyčių mažinimo strategijos principai. Patyčių apibūdinimas bei formos. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių anglų kalbos mokymosi pasiekimų vertinimasĮvadas. Mokinių pasiekimų vertinimo teorinė analizė. Vertinimo sampratos įvairovė. Pasiekimų vertinimas anglų kalbos pamokose. Vertinimo principai ir tvarka. Vertinimo formos. Mokymosi pasiekimų vertinimo efektyvinimas. Požiūrio į mokinių anglų kalbos vertinimą Kretingos rajono Salantų gimnazijoje tyrimas. Tyrimo metodika ir eiga. Tyrimo rezultatai ir jų interpretacija. Mokinių nuomonės analizė. Tėvų nuomonės analizė. Anglų kalbos mokytojų požiūris į pasiekimų vertinimą. Išvados. Priedai (5). Skaityti daugiau
Mokinių dorinimas žaidimų pagalbaĮvadas. "Aš esu unikalus, vienintelis ir nepakartojamas". "Vertybės. Kas tai?". "Laimė". "Savigarba". "Mano šeima". "Draugystė. Bendradarbiavimas". "Alkoholis". Žaidimai. Skaityti daugiau
Mokinių ir tėvų tarpusavio santykių dinamika ir jų įtaka ugdymosi procesuiĮvadas. Tyrimo tikslas– plačiau susipažinti su tėvų ir mokinių santykių dinamika, tų santykių įtaka ugdymosi procesui pradinėse klasėse ir paauglystėje. Analitinė dalis. Mokinių santykių su tėvais charakteristika. Šeimos samprata. Emocijų reikšmė pradinuko ir paauglio asmenybės formavime. Tarpusavio santykiai šeimoje. Mokinių ir tėvų bendravimo ypatumai paauglystėje. Tėvų reikalavimai vaikams ir poveikio būdai. Vaikų santykiai su tėvais nepilnose šeimose. Tiriamoji dalis. Mokinių ir tėvų santykių dinamika ir jos įtaka ugdymosi procesui. Išvados ir pasiūlymai. Informacinių šaltinių sąrašas. Anotacija. Priedai (2). Skaityti daugiau
Mokinių mokymosi motyvacijos kėlimo problema šiuolaikinėje mokyklojeĮvadas. Mokymosi motyvacijos kaip nuolatinio mokymosi prielaidos teoriniai pagrindai. Motyvo ir motyvacijos apibrėžtys. Motyvacijos teorijos ir jų reikšmė asmenybės ugdymui. Teigiamo požiūrio į mokymąsi ugdymo ir motyvacijos kėlimo akcentavimas strateginiuose švietimo dokumentuose. Motyvacijos ir teigiamo požiūrio į mokymąsi skatinimo praktiniai aspektai. Šeima ir mokykla kaip moksleivio mokymosi motyvaciją formuojanti mikroaplinka pedagogo darbo požiūriu. Naujasis požiūris į mokymąsi, skatinantis motyvaciją. Naujieji mokymosi metodai. Patarimai mokytojui. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių motyvacijos skatinimo galimybės pasaulio pažinimo ugdymo proceseĮvadas. Mokinių skatinimo galimybės pasaulio pašinimo procese. Vaizdinės priemonės. Gamtamokslinis tyrinėjimas. Ugdymo metodų taikymas ir įvairovė. Įvadinė pamokos dalis. Pamokos integravimas. Papildomas gamtamokslinis ugdymas. Ekskursija. Vertinimo įtaka mokinių motyvacijos skatinimui. Kiti veiksniai lemiantys motyvacijos skatinimą (ir mažinimą). Bendradarbiavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių muzikiniai gebėjimai ir jų ugdymas II klasėjeĮvadas. Mokinių muzikiniai gebėjimai ir jų ugdymas pradinėse klasėse. Muzikinių gebėjimų ugdymas II klasėje. Išvados. Skaityti daugiau
......