(3 puslapiai)
Vakaronė-koncerto Šv. Valentino dienos proga scenarijus. Renginys kaimo žmonėms. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(3 puslapiai)
Vakaronė-koncerto Šv. Valentino dienos proga scenarijus. Renginys kaimo žmonėms. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Tema. Tikslai. Renginio forma. Metodai. Vieta. Renginio laikas. Atlikėjai. Renginio priemonės. Renginio techninės priemonės. Vizualinės priemonės. Renginio globėjai. Trukmė. Auditorija. Pasiruošimo laikas. Programa. Šventės eiga. Renginio apibendrinimas. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Renginys, skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Tema: "Gurgu gurgu į Kaziuko turgų". Tipas: Pramoginė popietė. Tikslas: Supažindinti su lietuvių liaudies amatais. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Dalykinio renginio išplėstinis planas. Tema: Administracinės teisės pažeidimai. Temos motyvavimas. Tikslai ir uždaviniai. Metodai. Forma. Auditorija: 11kl. moksleiviai. Trukmė: 1 val. Vieta. Priemonės. Literatūra. Parengiamieji darbai. Renginio eiga. Pritaikymo galimybės. Renginio analizė. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Tema: Narkotikų vartojimo prevencija. Temos motyvavimas. Renginio pavadinimas: Ką slepia tabako dūmai? Tikslai ir uždaviniai. Metodai. Forma. Dalyviai. Trukmė. Vieta. Priemonės. Perengiamieji darbai. Renginio eiga. Pritaikymo galimybės. Naudotų metodų aprašymas. Renginio įvertinimas. Priedai (1 psl.). Skaityti daugiau(17 puslapių)
Įvadas. Muzikos ritmo pajautimo ugdymo svarba žymiausiose muzikinio ugdymo sistemose. Ritmavimo užduočių analizė. Ritmavimo užduočių pasiskirstymas pradinių klasių muzikos vadovėliuose. Ritmavimo užduočių klasifikacija. Ritmavimo užduočių atlikimo bei pateikimo būdai pradinių klasių muzikos vadovėliuose. Išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įvadas. Rizikos grupės apibrėžimas. Individualios rizikos grupės vaiko ypatybės. Mokymosi sunkumai ir mokyklos nelankymas. Asmens priklausomybė nuo gyvenamosios aplinkos. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Žmonijos ir pedagogikos šaknys Antikoje. Romėnas ir jo kultūros apžvalga. Romėnų ugdymo pobūdis ir žymės. Romėnų šeimos vaidmuo ugdyme. Romėnų mokykla ir mokymo praktika. Romėnų lavinimo turinys. Žymesni romėnų pedagogai. Apibendrinimas. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Kokius pavojus sveikatai sukelia rūkymas? Kodėl sunku mesti rūkyti? Kaip mesti rūkyti? Kokie sveikatos pokyčiai vyksta metus rūkyti? Aktualumas. Rūkančiųjų respondentų amžiaus vidurkis. Rūkomų cigarečių stiprumas. Rūkymo skatuliai. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis. Priedai (1). Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. K. Miškinis. Nuo mažens vaiką reikia auklėti. Yves Lamontagne nuomonė. J. Bikulčius. Kraštutinės šeimos būsenos. Šeimos darna. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Faktai apie užsienio (rusų) kalbų dėstymą mokyklose. Užsienio (rusų) kalbos svarba šiuolaikiniam studentui. Naujausi duomenys apie užsienio (rusų) kalbos svarbą. Išvados. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. K. Ušinskis įžymusis rusų liaudies pedagogas. K. Ušinskio veikla, pedagoginės idėjos. Svarbesnės K. Ušinskio didaktinės mintys. Mokytojas ir jo parengimas. Apibendrinimas. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Įvadas. S. Frenė biografija ir pedagoginės veiklos bruožai. Pagrindiniai S. Frenė sistemos principai. Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas "vaikų draustiniuose" ir vaikų darželiuose. S. Frenė ir natūralus metodas. S. Frenė sistema ir šiuolaikinis ugdymas Lietuvoje. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Frenė mokyklos metodikos ypatybės. Ryšys su įvairiomis pedagoginėmis sritimis (eksperimentinė pedagogika, individualistinė pedagogika, meninio auklėjimo pedagogika, darbo pedagogika, moralinio auklėjimo pedagogika, socialinė pedagogika, "veiksmo" pedagogika). Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Tautinis ugdymas. Tarptautinis ugdymas. Išvados. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Įvadas. Pagrindinės sąvokos. Nuveikti darbai ir tendencijos suaugusiųjų formaliojo ir neformaliojo ugdymo srityje Lietuvoje 1990 – 2005 metais. Probleminiai suaugusiųjų formaliojo ir neformaliojo išsilavinimo, atitinkančio jų poreikius, aspektai. Išvados. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Teorinė dalis. Santuokos samprata, jos reikšmė ir motyvai žmogaus gyvenime. Santuoka, kaip vertybė. Vertybių šeimoje sąveika. Šeimos funkcija – vaikų socializacija ir auklėjimas. Praktinė dalis. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Ikimokykilinės vaikystės pedagogika. Temos aktualumas. Tikslas – išmokti apiei vaisių ir daržovių paskirtį. Uždaviniai. Vaiko veiklos pobūdis. Auklėtojos planuojama savaitinė veikla. Tema: "Derliaus kraitė". Tikslas: įsigilinti į vaisių ir daržovių paskirtį. Individuali veikla pagal vaiko poreikius. Veikla vaikų grupėse pagal poreikius ir gebėjimus. Bendradarbiavimas su šeima. Veikla visai vaikų grupiai. Savaitės apmąstymai, refleksija. Vaiko veiklos analizė. Vaiko veiklos pobūdis. Skaityti daugiau(33 puslapiai)
Įvadas. Saviraiškos svarba ir galimybės. Savarankiškos veiklos formų mokykloje tyrimas. Visuomenei naudingos veiklos formų mokykloje tyrimas. Mokyklos Savivaldos moksleivių gyvenime tyrimas. Projektinės veiklos įvairovės mokykloje tyrimas. Išvados. Skaityti daugiau(17 puslapių)
Įvadas. Grupė ir jos rūšys. Grupės samprata. Grupių rūšys. Bendraamžių grupių problemos, korekcija. Bendravimo su bendraamžiais reikšmė paauglystėje. Bendraamžių grupės. Neigiamas bendraamžių grupių poveikis. Konformizmas paauglių grupėje. Išvados. Skaityti daugiau