(9 puslapiai)
Įvadas. Šeima ir jos funkcijos. Vertybių pasaulis. Žmogus – absoliuti vertybė. Visybiškas žmogus. Tiesa, gėris, grožis. Ugdymo reikšmė. Išvados. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(9 puslapiai)
Įvadas. Šeima ir jos funkcijos. Vertybių pasaulis. Žmogus – absoliuti vertybė. Visybiškas žmogus. Tiesa, gėris, grožis. Ugdymo reikšmė. Išvados. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Įvadas. Vertinimas nuolatinio institucinio mokymo(-si) procese. Įvadas. Vertinimo procesas. Diagnostinis, formuojantis, suminis, formalus ir neformalus vertinimas. Vidinis ir išorinis vertinimas. Vienašalis ir dialoginis vertinimas. Išvada. Mokymosi rezultatų vertinimas. Skirtingų šalio pedagogų požiūris į mokymosi rezultatų vertinimą. Išvados. Skaityti daugiau(38 puslapiai)
Įvadas. Chorinė veikla Lietuvos veikla Lietuvos muzikinio ugdymo kontekste. Chorinio dainavimo raida Lietuvoje. Chorinio dainavimo įtaka moksleivių muzikiniam ugdymui. VI-IX klasių moksleivių amžiaus tarpsnis ir muzikinis ugdymas. VI-IX klasių moksleivių muzikinio ugdymo chorine veikla konstatuojamasis tyrimas. Konstatuojamojo tyrimo organizavimas ir metodika. Tyrimo bazės charakteristika. Konstatuojamojo tyrimo duomenų analizė. Apibendrinimas. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Darbo tikslas: išsiaiškinti apie pedagogines sąveikas, susidarančias heterogeninėje bendruomenėje, įtaką asmenybės kryptingumui, vertybėms, nuostatoms, demokratinės visuomenės piliečio formavimui. Ugdymas heterogeninėje bendruomenėje. Pedagoginė sąveika heterogeninėje bendruomenėje. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. Ankstyvieji viduramžiai. Nuo klasikinės prie krikščioniškosios paideia’os. Aleksandrijos tėvų filosofiniai ugdymo aspektai. Lotyniškoji ugdymo tradicija. Karolingų renesanso bruožai. Brandieji viduramžiai. Vėlyvieji viduramžiai. Išvados. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Pavardė, vardas. Gimimo metai, gimimo vieta. Socialinė raidos anamnezė. Ankstyvoji raidos anamnezė. Bendrosios motorikos raidos ypatumai. Smulkiosios motorikos ypatumai. Pažintinės veiklos ypatumai. Emocinės raidos ypatumai. Kalbos raidos ypatumai. Žaidimų ypatumai. Sensorinių sistemų raidos ypatumai. Savitvarkos įgūdžiai. Individualios savybės. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įvadas. Tikslas: išanalizuoti nepilnos šeimos samprata ir su kokios problemos kamuoja tokias šeimas. Kas yra šeima? Nepilna šeima. Vienišų tėvų rūpesčiai. Patarimai vienišiems tėvams. Išvados. Skaityti daugiau(27 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Įvadas. Sąvokų paaiškinimas. Klausytojų tipai. Klausytojų tipai. Klausymosi ypatybės. Klausymosi etapai. Klausymosi ypatybės. Tinkamo klausymosi taisyklės. Prasto klausymosi priežastys. Skaityti daugiau(30 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Homiletika. Kalba. Kalbų rūšys. Socialinė politinė. Akademinė. Teisminė iškalba. Akademinės kalbos. Paskaita. Mokslinis pranešimas. Socialinės buitinės kalbos. Jubiliejinės kalbos, sveikinimai. Laidotuvių kalbos. Teisminės kalbos. Kaltinamosios ir ginamosios kalbos. Socialinės politinės kalbos. Pranešimas. Politinės kalbos. Agitacinės kalbos. Bažnytinės kalbos. Pamokslai, religiniai skaitymai ir pamokymai. Kalbos pagal intenciją. Informacinės. Įtikinimo. Proginės. Trys dalykai, kurie yra svarbūs prieš ruošiant kalbą. Išvados. Skaityti daugiau(18 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas – išsiaiškinti vyresnių moksleivių vertybines orientacijas ir laisvalaikio vertybių prioritetus. Aktyvaus laisvalaikio kultūros teorinis aspektas. Vyresniųjų moksleivių socializacijos ypatumai laisvalaikiu. Neužimtumas – opi pedagoginė problema. Organizuoto laisvalaikio kultūra ir jos įtaka paauglio socializacijai. Neformalaus ugdymo sistema ir kryptys. Užimtumas būrelių veikloje. Vyresniųjų moksleivių požiūrio į aktyvų laisvalaikį tyrimas. Tyrimo metodai ir organizavimas. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Dvasinio ugdymo tikslai ir uždaviniai vyresniame mokykliniame amžiuje. Santykiai su tėvais. Santykiai su mokytojais. Santykiai su draugais ir savimi. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įžanga. Temos sąvokos. Mokinių ir mokytojų santykiai dabartinėse Lietuvos mokyklose. Ugdymas - patirties perdavimas. Nenoras mokytis. Kokie šios keistos ligos simptomai. Mokykla – pykčio namai? Nenoro mokytis raiškos formos. Mokytojai mūsų civilizacijos grandis. Mokyklose atliktų tyrimų suvestinės. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Šiaulių pedagoginio instituto Dailės fakulteto Tapybos katedros docento, dailėtyros daktaro Vytenio Rimkaus gyvenimo, mokslinio, kūrybinio ir pedagoginio darbo aprašymas. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Žiniasklaidos, reklamos ir kompiuterinių žaidimų įtaka vaikų ir paauglių agresyviam elgesiui. Darbas lenkų kalba. Wstęp. Niebezpieczeństwo gier komputerowych. Telewizyjne obrazy przemocy. Reklama i dziecko. Podsumowanie. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Žaidimų raidos dėsningumas. Žaidimų reikšmė vaikų ugdymui. Žaidimų raidos kriterijai ir lygiai. Gebėjimas paklusti taisyklei. Žaidimų raidos prielaidos. Pedagoginis vadovavimas vaikų žaidimams. Didaktinio žaidimo struktūra. Didaktinė (mokomoji) užduotis. Žaidimo veiksmai. Taisyklės. Socialinių vaizdinių turtinimas. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Tema. Žodynas. Lietuvių kalbos abėcėlė. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Kalbos garsų apibendrinimas. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Kalbos garsų apibendrinimas. Tikslas. Priemonės. Eiga. Neišskiriami garsai – Neišskiriamos raidės. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Prisimink daiktavardį ir būdvardį. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Antonimai. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Sinonimai. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Prisimink daiktavardį ir būdvardį. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Viskas apie daiktavardį ir būdvardį. Tikslas. Priemonės. Eiga. Tema. Reikšminės žodžio dalys. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Vaikystės samprata. Žaidimų istorija. Vienerių - trejų metų mažamečių žaidimų apžvalga. Vaikų žaislai. Vienerių metukų vaikų žaidimai. Žaidimų įtaka vaikui. Lavinamieji - Mokomieji žaidimai. Dvejų metukų vaikų žaidimai. Žaidimų įtaka vaikui. Lavinamieji - Mokomieji žaidimai. Trejų metukų vaikų žaidimai. Žaidimų įtaka vaikui. Lavinamieji - Mokomieji žaidimai. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Žaidimas – darbo mokykla. Konstravimas – darbinio ugdymo forma. Žaidimų reikšmė vaikų ugdymui. Ką vaikai žaidžia? Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Tradiciniai vaikų žaidimai. Kūrybiniai vaikų žaidimai. Žaidimai su taisyklėmis (judrieji, didaktiniai). Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Žaidimas – ypatinga veikla, kylanti iš vidinio impulso, veikti, bandyti tyrinėti. Žaidimas – vaiką labiausiai atitinkanti elgsenos forma skelbti apie savo prigimtį. Išvados. Skaityti daugiau