Šperos.lt > Pedagogika
Pedagogika

(1578 darbai)

Žaidimas kaip imitavimo, intelektinės ir kalbos pratybosĮvadas. Žaidimo kilmė ir esmė. Žaidimo samprata. Žaidimas – poilsis ir malonumas. Žaidimas ir kultūra. Žaidimas – mokymasis iš patirties. Žaidimas – intelektinių fragmentų rinkimas. Žaidimas – spontaniška veikla. Žaidimas – vaikų ugdymo priemonė. Žaidimų skirstymas. Žaidimai lietuvoje. Išvados. Refleksija. Skaityti daugiau
Žaidimo įtaka muzikinėje veiklojePranešimas apie žaidimo įtaką muzikinių užsiėmimų metu. Kauno lopšelio – darželio "Pagrandukas" muzikos pedagogės pranešimas. Muzikinės veiklos užsiėmimai. Ikimokyklinis ugdymas. Skaityti daugiau
Žaidimų įtaka vaiko vaizduotės lavinimuiĮvadas. Kas yra žaidimas? Žaidimų rūšys. Žaidimų įtaka vaiko vaizduotės lavinimui. Apklausa. Išvados. Skaityti daugiau
Žaidimų planasŽaidimų planas savaitei. Pirmadienis. Žaidimo rūšis: judrusis žaidimas "Pereik liepteliu". Antradienis: Žaidimo rūšis: statybinis-konstrukcinis žaidimas "Vinguriukas upeliukas". Trečiadienis. Žaidimo rūšis: didaktinis žaidimas "Vandens sraigės". Ketvirtadienis: Žaidimo rūšis: siužetinis vaidmeninis žaidimas "Vandens Karalystėje". Penktadienis: Žaidimo rūšis: vaidybinis-inscenizacinis žaidimas. Skaityti daugiau
Žaidimų reikšmė vaiko savikontrolės raidaiĮvadas. Žaidimo samprata ir reikšmė vaiko raidai. Savikontrolė – savęs vertinimo išdava. Savęs vertinimo samprata ir reikšmė. Savikontrolės samprata ir reikšmė. Žaidimo reikšmė savikontrolės raidai. Išvados. Skaityti daugiau
Žaidimų taikymas pedagogikojeĮvadas. Žaidimas ir jo vieta šiuolaikinėje pamokoje. Žaidimų klasifikacija. Lietuvių liaudies (tradiciniai) žaidimai. Žaidimai su taisyklėmis. Kūrybiniai žaidimai. Žaidimų taikymas gimtosios kalbos pamokose. Žaidimų taikymas mokant skaitymo. Žaidimų taikymas mokant rašybos. Žaidimų taikymo gimtosios kalbos pamokose tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimų rezultatai ir jų analizė. Mokytojų požiūris į žaidimų taikymą gimtosios kalbos pamokose. Mokinių požiūris į žaidimus gimtosios kalbos pamokose. Išvados. Skaityti daugiau
Žaidimų terapija. Viduriniojo ikimokyklinio (4-5 metų) amžiaus vaikų žaidimaiĮvadas. Žaidimas. Viduriniojo ikimokyklinio (4-5 metų) amžiaus vaikų žaidimai. Motorikos ugdymas. Smulkiosios motorikos lavinimas. Skaityti daugiau
ŽaislaiĮvadas. Žaislai ir jų įvairovė. Žaislų paskirtis. Trumpa žaislų istorija. Žaislų skirstymas. Žaislų laikymas. Kompiuteriniai žaislai. Televizijos įtaka ir koviniai žaidimai. Kaip teisingai parinkti vaikui žaislą? Žaislų sauga Lietuvoje. Žaislų saugos techninis reglamentas. Saugūs žaislai. Išvados. Skaityti daugiau
Žalingi moksleivių įpročiai: rūkymas, narkotikų ir alkoholio vartojimasPagrindinės sąvokos. Įvadas. Problemos aktualumas. Tyrimo objektas. Tyrimo dalykas. Tyrimo tikslas. Hipotezė. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo metodai. Darbo struktūra. Alkoholio vartojimo paauglių tarpe priežastys. Rūkymo paauglių tarpe priežastys. Narkotikų vartojimo paauglių tarpe priežastys. Empirinio tyrimo duomenų analizė. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Žingsniai į sėkmę su LOKIĮvadas. Projektinė idėja. Problema. Tikslas. Uždaviniai. Situacijos analizė. Projekto pristatymas. LOKI išsireiškimai. Laukiamas rezultatas. Skaityti daugiau
Žiniasklaidos įtaka asmenybės socializacijaiĮvadas. Vaikas ir televizija. Ar pasaulį matome per žiniasklaidos akinius? Mama ar televizija? Žiniasklaida kaip rizikos veiksnys. Kokį poveikį daro televizija? Nuo ko priklauso vaiko agresyvumas? Išvados. Skaityti daugiau
Žiniasklaidos įtaka vaiko socializacijaiĮvadas. Socializacijos samprata. Žiniasklaida kaip rizikos veiksnys. Smurtas spaudoje. Vaikas ir žiniasklaida. Teisinės nuostatos. Žiniasklaidos įtaka vaiko socializacijai. Vaiko interesai žiniasklaidoje. Ar pasaulį matome per žiniasklaidos akinius? Mama ar televizija? Patarimai kaip vaikams žiūrėti televizorių. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogaus biologija ir sveikata pamokos planas: Virškinimo sistemaPamokos tema: Virškinimas. Tikslas. Uždaviniai. Mokymo metodai. Organizavimas ir veikla. Skaityti daugiau
Žmogiškųjų išteklių ugdymo svarba ir nuolatinio mokymo(si) organizavimasĮvadas. Žmogiškųjų išteklių mokymas(is)ir ugdymas. Mokymosi būdai. Ugdymas – profesinis tobulinimasis ir kvalifikacijos kėlimas. Švietimo plėtotė Lietuvoje. Besimokančios organizacijos bruožai. Žmogiškųjų išteklių didėjimo tendencijos Lietuvoje. Efektyvios švietimo naujovės Lietuvoje. Žmogiškųjų išteklių funkcijos. Lietuvoje tradicinė ekonomika virsta žinių ekonomika. Žmogiškųjų išteklių mokymo(si) organizavimo problemos ir kryptys. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogus - didžiausia vertybė?Pranešimas studentams ir vyresnio amžiaus žmonėms apie tai, ar žmogus šiandieniniam pasaulyje didžiausia vertybė. Pranešimas. Eilėraštis. Grupinis darbas. Apibendrinimas. Skaityti daugiau
Žmogus kaip ugdytinisĮvadas. Žmogaus kaip ugdytinio samprata. Ugdytinis – ugdymo subjektas. Ugdytinių skirtybės. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogus kaip ugdytinis (2)Įvadas. Ugdymo samprata, reikšmė. Ugdymo subjektas- žmogus. Žmogus kaip ugdytinis. Žmogaus dvasios ugdymas. Žmogus - asmenybė ir individualybė. Išvados. Skaityti daugiau
Žodiniai mokymo metodaiĮvadas. Žodinių dėstymo metodų bendrieji bruožai. Pagrindiniai žodinio dėstymo metodai. Pasakojimas. Pasakojimo etapai. Aiškinimas. Mokyklinė paskaita. Turinio reikalavimai. Išvados. Skaityti daugiau
...