(6 puslapiai)
Esė apie šiandieninę mokinių padėtį mokykloje per humanizmo prizmę. Skaityti daugiau(1578 darbai)
(6 puslapiai)
Esė apie šiandieninę mokinių padėtį mokykloje per humanizmo prizmę. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Įvadas. Mokytojo samprata. Mokytojo vaidmenys. Mokytojo dvasinių ir fizinių savybių svarba ugdymo procese. Mokytojo asmenybė – jos pažinimas. Mokytojo darbo klaidos. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įžanga. Dėstymas. Pageidaujamos savybės. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Sėkmingas mokymas. Idealaus mokytojo savybės. Mokytojo savybės trukdančios mokiniams. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Mokytojo samprata. Būtinos mokytojo savybės. Teigiamo klimato kūrimas klasėje. Išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įvadas. Idealus pedagogas. Mokytojų darbo intensyvinimas. Bendradarbiavimas. Kodėl mokytojas jaučia kaltę? Mokinių elgesio problema. Mano nuomonė. Išvados. Skaityti daugiau(18 puslapių)
Įvadas. Literatūros apžvalga. Įdomiosios chemijos eksperimentų taikymas 8-10 klasėje. Sunokusių obuolių atpažinimas. Savaiminis parafino užsidegimas. Metalų ir nemetalų įsiliepsnojimas. Cheminis kiaušinio virimas. Anglies oksidas (IV) kyla laiptais. Mėlynių antpilas. Tirpalų spalvos pasikeitimas neutralizacijos metu. Tirpalų spalvos pasikeitimas tiriant IA gr. Me savybės. Spalvotas popierius dega įvairiomis spalvomis. Skraidanti konservų dėžutė. Sidabro druskų gavimas. Originalus kiaušinis. Spalvotas fontanas. Išvados. Summary. Padėka. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Ikimokyklinės pedagogikos sąvokos. Ikimokyklinio ugdymo reformos priežastys, kaitos kryptys. Individualios autorinės programos. Integruotas ugdymas. Kūrybinis-kompleksinis ugdymas. Vaikų veiklos kampeliai, jų privalumai. Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo ypatumai. Priešmokyklinis ugdymas. Vaiko brandumas mokyklai. Šeimos ir vaikų darželio sąveika. ALF ir Egmonto Petersono fondų projektas. R. Štainerio ir Montessori lyginamoji analizė. Žaidimų samprata, kilmė ir reikšmė. Žaidimai su taisyklėmis. Didaktiniai žaidimai. Žaidimų klasifikacija. Kūrybiniai vaikų žaidimai. Šeimos funkcijos. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Ugdymas. Ikimokyklinė pedagogika. Priešmokyklinis ugdymas. Papildomas ugdymas. Ugdymo(si) pakopa. Programa. Integruota programa. Bendrosios priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programos paskirtis. Pedagogas. Ugdytinis. Į vaiką orientuota grupė. Priešmokyklinio ugdymo siekiamybė. Priešmokyklinio ugdymo tikslas. Priešmokyklinio ugdymo turinys. Priešmokyklinio ugdymo kryptys ir metodai. Ikimokyklinė pedagogika. Pedagoginis tyrimas. Senoji kryptis. Naujoji kryptis. Ikimokyklinio ugdymo istorinės ištakos. Priešmokyklinio ugdymo istorija Lietuvoje. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. "Valdorfo" pedagogika. Nuo ugdymo prie saviugdos. Vaikščiojimas, kalbėjimas, mąstymas – trys pagrindinės vaiko vystymosi fazės. Meilė – pagrindinis ugdymo principas. Vaikui skleistis reikia laiko ir erdvės. Žaidimas – rimtas vaiko darbas. "Vėrinėlis" programa. Vaikų ugdymo darželyje tikslai. Ikimokyklinio ugdymo principai. Ikimokyklinukas – individas, asmuo. Interjeras ir daiktinė aplinka grupėje, darželyje. Jo teritorija. "Gera pradžia" programa. Požiūris į "gera pradžia" ugdymą. Trys pagrindiniai programos "gera pradžia" principai. Tikslai. "M. Montessori" programos principai. Metodo pagrindai. Montesoriška auklėtoja. Tyla. Juslių lavinimas. Išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įvadas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų bruožai. Trimečių bruožai. Keturmečių bruožai. Penkiamečių bruožai. Pagrindiniai veiksniai įtakojantis ikimokyklinuko emocinę, psichinę, psichosocialinę raidą. Emocinė raida. Psichinė raida. Psichosocialinė raida. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Dėstymas. Darbo tikslas: Ištirti ikimokyklinio amžiaus vaikų pasakojimus, juos užrašyti, aprašyti daromas kalbos klaidas. Uždaviniai. Praktinė dalis. Išvados ir apibendrinimai. Priedai (pasakojimai). Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų baimės. Fobijos. Atsiskyrimo fobijos. Socialinės fobijos. Specifinės fobijos. Kaip sumažinti vaikų fobijas. Fobijų gydymas. Kad vaikas nebijotų sutramdykite savo baimę. Baimė - natūralus jausmas. Vaiko baimę paversk žaidimu. Išvados. Skaityti daugiau(47 puslapiai)
Įvadas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninio ugdymo samprata. Dramos meno poveikis visuminiam vaiko ugdymui. Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo drama ypatumai, pedagoginės sąlygos. Vaikų vaidybos mokėjimų formavimo ypatumai ikimokykliniame amžiuje. Pagrindiniai dramos mokymo būdai ikimokykliniame amžiuje. Vaidybiniai žaidimai – vienas iš svarbiausių dramos mokymo būdų. Pagrindinių vaidybos elementų reikšmė formuojant ikimokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimus. Vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas su teatrinėmis lėlėmis. Teatro (dramos) meno reikšmė vaikų meninės raiškos ugdymui. Ikimokyklinio amžiaus vaikų vaidinimo kūrimo ypatumai. Tyrimo organizavimas, rezultatų analizė. Išvados. Santrauka. Skaityti daugiau(27 puslapiai)
Vaikai 2-6 m. Įžanga. Dėstomoji dalis. Ikimokyklinio amžiaus vaikų skatinimas dailei. Vaikų dailės dalyko samprata. Dailės mokymo organizavimas. Kūrybinės atmosferos sudarymas. Kūrybos rezultato emocinis išgyvenimas. Kūrybinių sugebėjimų ugdymas. Dailės pamokų struktūra ir planavimas. Skatinimo būdai vaikų dailės veiklai. Vaikų dailės galerija. Neįgalių vaikų kūryba ir skatinimo būdai dailės veiklai. Vaikų dailės veikla namuose ir specializuotose įstaigose. Vaikų kūryba priklausomai nuo jų amžiaus. Išvados. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbo pavadinimas. Recenzuojamo darbo aktualumas, novatoriškumas. Programos privalumai. Programos tikslas ir uždaviniai. Programos turinys. Tikėtina(-os) kompetencija(-os). Programos dalyviai. Programai vykdyti naudojama mokomoji medžiaga ir techninės priemonės. Programos lektorių darbo patirtis ir kompetencijos. Programos trūkumai. Išvados. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Švietimo politika. 1918-1940 metų apžvalga. 1990-2003 metų apžvalga. Įstaigų tinklas ir jas lankantys vaikai. 1918-1940 metų apžvalga. 1990-2003 metų apžvalga. Pedagogai. 1918-1940 metų laikotarpio pedagogai, jų išsilavinimas ir kvalifikacijos kėlimas. 1990-2003 metų laikotarpio pedagogai, jų išsilavinimas ir kvalifikacijos kėlimas. Ugdymo turinys metodai ir priemonės 1918-1940 metų analizė. 1990-2003 metų analizė. 1918-1940 metų ir 1990-2003 metų ikimokyklinio ugdymo sistemų panašumai ir skirtumai. Skaityti daugiau(37 puslapiai)
Knygų, mokslinių straipsnių, ugdymo metodikų analizė. Grabauskienė A. "Vaikų darbinės veiklos organizavimas ikimokyklinėse įstaigose". G. Campbell R. "5 vaikų meilės kalbos". Kendall F. "Ypatingi tėvai - ypatingi vaikai". Fizinis vaikų ugdymas. Protinis vaikų ugdymas. Dorovinis vaikų ugdymas. Teaching Your Child Healthy Hygiene Habits. Straipsnio "Teaching Your Child Healthy Hygiene Habits" ("Vaiko sveikų higienos įpročių mokymas") analizė. Separation Anxiety. Straipsnio "Separation Anxiety" ("Išsiskyrimo nerimas") analizė. Your Child's Intelligence Type. Straipsnio "Your Child's Intelligence Type" ("Tavo vaiko intelekto tipas") analizė. Iš žurnalo "Child education" straipsnių analizės. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. Ikimokyklinio ugdymo samprata ir tikslai. Sėkmingo ugdymo pagrindai. Sveikata – nuo mažens ugdytina gyvenimo vertybė. Ugdytojų santykis su vaiku. Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas. Pasaulio pažinimo būdai. Gimtoji kalba. Pažinimas stebint, tyrinėjant, išgyvenant, vertinant. Žaidimas ir darbo pradmenys. Menas. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įžanga. Ikimokyklinuko kultūringo elgesio ugdymas principų pagalba. Auklėjimo stiliaus įtaka ikimokyklinuko kultūringam elgesiui. Savitarna, savitvarka ir savimoka. Išvados. Skaityti daugiau