Šperos.lt > Pedagogika
Pedagogika

(1578 darbai)

Vaikų auklėjimo šeimoje reikšmė ir ypatumaiĮvadas. Auklėjimo šeimoje esmės supratimas. Auklėjimo šeimoje tikslai ir uždaviniai. Auklėjimo šeimoje stilius. Lietuvių pedagogai apie auklėjimą šeimoje. Užsienio šalių šeima. Dažniausiai auklėjant vaikus šeimoje iškylantys klausimai. Skaityti daugiau
Vaikų bausmės ir skatinimai šeimojeĮvadas. Darbo tikslas – atskleisti vaikų skatinimo ir bausmių būdus šeimoje. Šeimos samprata. Vaikų ugdymas šeimoje. Skatinimo būdai šeimoje. Bausmės šeimoje. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų cerebrinis paralyžius (5)Įvadas. Cerebrinis paralyžius. Kas tai yra? Cerebrinio paralyžiaus tipai. Spazminis cerebrinis paralyžius (CP). Ataksinis cerebrinis paralyžius (CP). Cerebrinio paralyžiaus. Ugdymo ir reabilitacijos metodai. Vaikų, turinčių cerebrinį paralyžių. Ugdymo ypatumai. Vaiko padėties, kompensacinių, ergoterapinių priemonių parinkimas. Aplinkos pritaikymas. Maitinimo organizavimas. Komunikacinių gebėjimų ugdymas. Savarankiškumo įgūdžių formavimas. Ugdymas. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų darželių palyginimas: "Valdorfo" ir "Vėrinėlio" darželiaiĮvadas. Ugdymo tikslai, uždaviniai ir principai. Vaikų ugdymo tikslai, uždaviniai ir principai "Vėrinėlio" vaikų darželyje. Vaikų ugdymo tikslai, uždaviniai ir principai "Valdorfo" vaikų darželyje. Aplinka grupėje ir lauke. "Vėrinėlio" vaikų darželio aplinka grupėje ir lauke. "Valdorfo" vaikų darželio aplinka grupėje ir lauke. Priemonės. Priemonės "Vėrinėlio" vaikų darželyje. Priemonės "Valdorfo" vaikų darželyje. Auklėtojos bendravimas ir bendradarbiavimas su vaikais. Auklėtojos bendravimas ir bendradarbiavimas "Vėrinėlio" vaikų darželyje. Auklėtojos bendravimas ir bendradarbiavimas "Valdorfo" vaikų darželyje. Vaikų gyvenimo ritmas. Vaikų gyvenimo ritmas "Vėrinėlio" vaikų darželyje. Vaikų gyvenimo ritmas "Valdorfo" vaikų darželyje. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų elgesio ydos: melas, šiurkštumas, egoizmas, pavydas, tingėjimasĮvadas. Melas. Melo rūšis. Melo šalinimas. Šiurkštumas. Šiurkštumo šalinimas. Egoizmas. Egoizmo šalinimas. Tingėjimas. Tingėjimo šalinimas. Pavydas. Pavydo šalinimas. Išvada. Skaityti daugiau
Vaikų elgesio sutrikimaiĮžanga. Elgesio sutrikimus turintys vaikai. Socialinė aplinka ir vaikų elgesio sutrikimai. Asmenybės ir elgesio nukrypimų korekcija. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų emociniai ir elgesio sutrikimaiĮvadas. Elgesio ir emocinės problemos. Elgesio arba eksternalios problemos. Emocinės arba internalios problemos. Veiksniai, įtakojantys elgesio ir emocinių problemų atsiradimą. Tėvų psichikos sutrikimai. Alkoholio ir narkotikų vartojimas šeimoje. Emocinių ryšių tarp tėvų ir vaikų nepastovumas bei emocinė deprivacija. Prievarta ir smurtas šeimoje. Visuomenės informavimo priemonių įtaka. Traumuojantys įvykiai. Nepalanki kaimynystė. Individualūs vaiko veiksniai. Emocinių ir elgesio problemų identifikacija. Pagalba vaikams turintiems elgesio ir emocinių problemų. Dienos centrai – vienas iš pagalbos vaikui būdų. Dar viena Lietuvos nevyriausybinė organizacija – "Saugaus vaiko centras". Skaityti daugiau
Vaikų fizinis aktyvumas darželyje ir namuosePedagogikos rašinys. Sveikata. Dienos režimas. Vaikų fiziniam aktyvumui ir sveikatai turi įtakos ir sezoniniai ritmai. Šeima. Fizinio ugdymo veiksmingumas. Požiūris į vaiko asmenybę, jo fizinį ir psichinį statusą. Skaityti daugiau
Vaikų formalus ir neformalus meninis ugdymas mokykloje. MuzikaĮvadas. Meninio ugdymo samprata ir tikslai. Vertybinės nuostatos. Muzika. Muzika formaliame ir neformaliame ugdyme. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų globos įstaigos projektas: "Suvienykime širdis"Prevencinio projekto turinys. Situacijos pristatymas (problemos analizė). Problemos apibrėžimas: Programa - skirta Plungės vaikų globos įstaigos, tarpusavio santykių gerinimui, užtikrinti saugią socialinę aplinką vaikams, skatinti jų geraširdiškumą, supažindinti vaikus su jų teisėmis ir pareigomis, skatinti bendrauti ir bendradarbiauti. Informacija apie vykdymą. Projekto realizavimas su formuojama komanda. Projekto tikslas. Projekto uždaviniai. Projekto įgyvendinimo terminas. Projekto vykdymas. Projekto užbaigimas, apibendrinimas, patirties sklaida. Numatomas rezultatas. Projekto realizavimo būdai. Projektui reikalinga suma. Projekto vertinimas. Priedai (2). Skaityti daugiau
Vaikų higieninių įgūdžių formavimas priešmokyklinėje grupėjeĮvadas. Sveikatos ugdymas. Sveikatos ugdymo samprata. Sveikatos ugdymo vaikų darželyje tikslas ir uždaviniai. Sveikatos ugdymo turinys ir principai. Sveikatos ugdymo metodai. Pedagogo vaidmuo ugdant vaikų sveikatą. Higieninis priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas. Higienos ugdymo samprata. Asmens higienos pradmenų formavimas. Asmens higienos įgūdžių ugdymo sistema priešmokyklinėje grupėje. Oda. Odos higiena. Nosis. Nosies higiena. Ausis. Ausų higiena. Akis. Akių higiena. Dantys. Burnos higiena. Drabužių ir avalynės higiena. Asmens higienos reikmenys. Priešmokyklinio amžiaus vaikų higieninių įgūdžių formavimosi ypatumai. Tiriamojo darbo metodika ir imtis. Vaikų žinios apie asmens higieną. Organų funkcijos. Sveikatingumo faktoriai. Kenksmingumo faktoriai. Vaiko veiksmai neįprastose situacijose. Asmens higienos reikmenys. Sveikuolių darželių ir paprasto darželio vaikų higieninių įgūdžių lyginamoji analizė. Lyties skirtumų įtaka higienos įgūdžiams. Ar tėvai pakankamai skiria dėmesio vaikų higienai. Išvados. Profesinės kompetencijos. Rekomendacijos. Skaityti daugiau
Vaikų iki aštuonerių metų auklėjimo problemosĮvadas. Apibrėžti šeimos vaidmenį vaiko auklėjime. Apibūdinti vaiko ugdymą darželyje, pradinėje mokykloje. Pradinėje mokykloje ugdymą galima išskirti į penkias grupes. Savimonė. Priklausymas grupei. Poreikiai, teisės ir atsakomybė. Kasdienės situacijos. Apibūdinti aplinkos įtaką vaiko auklėjimui. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi ypatumai bei skirtumaiĮvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti vaikų ir suaugusiųjų mokymosi ypatumus bei skirtumus. Mokymosi esmė. Vaikų mokymosi ypatumai. Suaugusiųjų mokymosi ypatumai. Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi skirtumai. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų lytinė identifikacijaTeorija apie vaikų lytinę identifikaciją. Tyrimo tikslai, uždaviniai, metodai. Tyrimo etapai. Tyrimo rezultatai. Rezultatų apibendrinimas. Skaityti daugiau
Vaikų mokymo dainuoti pedagoginės sąlygos ir galimybėsĮvadas. Dainos mokymas. Pedagoginės sąlygos. Galimybės. Išvada. Skaityti daugiau
Vaikų mokymosi motyvacijos silpnėjimo priežastysĮvadas. Mokymosi aplinka, motyvacija. Bendroji apžvalga ir pagrindiniai principai. Motyvacija. Motyvaciją veikiantys veiksniai. Kodėl vaikams būna nemalonu ir sunku mokytis. Blogo mokymosi priežastys. Mokymosi sunkumai ir negalės. Mokyklos nelankymo ir mokymosi motyvacijos silpnėjimo sociokultūrinės priežastys. Keletas elgesio trūkumų. Kaip juos įveikti? Kai kurie asmenybės gyvenimo sunkumai ir jų bruožai. Kaip padėti vaikui. Konkrečių blogybių eliminavimo planas. Mokyklos nelankymo pavyzdžiai. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų problematiškas elgesys mokykloje, jo tikslai ir korekcijos priemonėsĮvadas. Elgesio problemos mokslinėje literatūroje. Vaikų problematiško elgesio mokykloje priežastys. Netinkamo elgesio tikslai. Netinkamo elgesio korekcija. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų rizikos grupėsŽmogus. Svarbiausios gyvenimo institucijos ir žiniasklaida. Tai ne tik gražus žodis, tai ir mūsų gyvenimo esmė – šeima. "Mokykla mūs vaikus pasitinka linksmai". "Žodis paukščiu išlekia, vilku sugrįžta". Trumpa vaikų rizikos grupių apžvalga. Paauglys ir šeima. Suicidiniai paauglio polinkiai. Gatvės vaikai. Svarbiausios vaikų problemos. Mokyklos fobija. Elgesio sutrikimai vaikystėje ir paauglystėje. Emocinė prievarta. Seksualinė prievarta bei išnaudojimas. Prekyba vaikais. Savižudybės. Prevencinė veikla. Pagalba. Svarbiausios sąvokos. Skaityti daugiau
Vaikų saugumo Jonavos pagrindinėje mokykloje įvertinimasĮvadas. Literatūros šaltinių analizė. Psichologinis mokinių saugumas. Fizinis mokinių saugumas. Tyrimo rezultatų analizė. Saugumo mokykloje mokinių vertinimas. Tėvų požiūris į vaikų saugumą mokykloje. Mokytojų nuomonė apie mokinių saugumą. Išvados. Pasiūlymai ir rekomendacijos. Priedai (4). Skaityti daugiau
Vaikų skatinimasVaikų auklėjimas. Auklėjimo nesėkmės. 4 pagrindiniai pedagoginio poveikio būdai. Skatinimai. Ikimokyklinio amžiaus vaikai. Savitas skatinimas. Keletas patarimų auklėjant vaikus. Skaityti daugiau
......