Šperos.lt > Pedagogika > Pedagogikos kursiniai darbai
Pedagogikos kursiniai darbai

(100 darbai)

Paauglių probleminio elgesio ir nedalyvavimo neformaliojo ugdymo veikloje sąsajosĮvadas. Tikslas – ištirti paauglių probleminio elgesio ir nedalyvavimo neformaliojo ugdymo veikloje sąsajas. Paauglių probleminio elgesio ir nedalyvavimo neformaliojo ugdymo veikloje sąsajų teorinis aspektas. Paauglių probleminį elgesį lemiantys veiksniai. Paauglių būrimasis į asocialias bendraamžių grupes priežastys. Neformalusis ugdymas kaip paauglių sėkmingos socializacijos veiksnys. Paauglių neužimtumas ir žalingi įpročiai. Paauglių narkomanija. Paauglių alkoholizmas. Paaugliai ir tabakas. Paauglių probleminio elgesio ir nedalyvavimo neformaliojo ugdymo veikloje sąsajų tyrimas. Tyrimo metodai ir organizavimas. Tyrimo rezultatų analizė. Apibendrinus svarbiausius tyrimo duomenis, išryškėjo svarbiausios tendencijos. Išvados. Priedai (Anketa). Skaityti daugiau
Paauglių turinčių elgesio ir emocijų problemų vidinės darnos ir mokyklinio streso įveikimo ypatumaiĮvadas. Teorinė problemos apžvalga. Paauglystės laikotarpio psichologinė charakteristika. Vidinės darnos samprata, formavimosi ypatumai. Mokyklinis stresas, jo priežastys ir įveikimas. Emocinės ir elgesio problemos paauglystėje. Tyrimo procedūra, tikslas, uždaviniai. Išvados. Skaityti daugiau
Pagarbos ugdymo svarba besiformuojančiai vaiko asmenybeiĮvadas. Tyrimo tikslas: remiantis filosofinės, psichologinės ir pedagoginės literatūros analize, atskleisti besiformuojančios vaiko asmenybės pagarbos, kaip orumo pagrindo, ugdymo svarbą. Ugdymo aksiologija ir auklėjimo teorija vertybių ugdymo struktūroje. Filosofinė žmogaus orumo ir pagarbos sąvoka bei samprata. Savosios vertės suvokimas – pradžia pagarbiems santykiams. Žmogaus orumo pagrindas – pagarba ir savigarba. Šeimos ir ugdymo institucijos įtaką vertybių ir pagarbos formavimui. Pirmiausias pavyzdys – tėvai. Pedagogo asmenybės bruožai pagarbos jausmo formavimui. Kaip su vaikais kalbėtis apie pagarbą?. Kaip dirbti klasėje su įvairaus amžiaus vaikais? patarimai tėvams kaip dirbti su vaikais. Išvados. Skaityti daugiau
Pasakos pateikimo galimybės grupės veiklojePasakos panaudojimo grupės veikloje literatūros analizė. Pasakos pateikimo galimybės ikimokyklinėje įstaigoje. Žaidimai su pasakomis. Žodinės pasakos kūrimo galimybės. Žaidimai su žinomomis pasakomis. Savo pasakų kūrimas. Kaip dar galima kurti pasakas? Pasakų be galo panaudojimo galimybės. Konstatuojamasis eksperimentas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tiriamieji. Vaikų atsakymai į anketos klausimus. Auklėtojų apklausos duomenys. Ugdomasis eksperimentas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Pasakos žemėlapis. Laiško atsakymo rašymas. Pasakojimo kas būtų jeigu kūrimas. Pasakos vaidinimas. Veikėjų iliustracijų gamyba. Knygos gamyba. Išvados. Skaityti daugiau
Pasaulio suvokimas stebint natūralią gamtąĮvadas. Teorinė dalis. Stebėjimas. Stebėjimų reikšmė. Mokytojo pasirengimas stebėjimų organizavimui. Stebėjimo vietos ir objekto parinkimas. Stebėjimų turinys ir jų organizavimo metodika. Stebėjimų atmintinė. Gamtos ir darbo kalendorius. Mokomosios ekskursijos . Stebėjimo duomenų sistemingumas, apibendrinimas. Supratimo formavimas stebint gamtą. Praktinė dalis. Stebėjimo metodas per pasaulio pažinimo pamokas. Mūsų krašto gamta. Darže. Mes gyvename greta. Kas kuo minta. Ir šildo, ir šviečia. Orai. Vandens gyventojai. Juda kas gyvas. Pasaulio pažinimo pamokos taikant stebėjimo metodą. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
Pasirengimo savarankiškam gyvenimui ugdymas vyresnėse klasėseĮvadas. Ugdymas. Socialinių įgūdžių ugdymas. Gyvenimo įgūdžių programa. Asmeninis pasirengimas darbui pagal šią programą. Lions-quest programa. Lions-quest programos, skirtos paauglių socialinių įgūdžių formavimui, taikymas Lietuvoje. Išvados. Skaityti daugiau
Pedagoginės minties kaita Lietuvoje 1985-1995Įvadas. Ugdymo turinio kaita ir mokykla. Švietimo kaitos samprata. Švietimo kaita ir jos gairės. Kryptingos kaitos galimybės. Lietuvos švietimo politika švietimo kaitos kontekste. Mokinių ir pedagogų požiūris į švietimo reformą. Tėvų požiūris į švietimo problemas. Išvados. Skaityti daugiau
Pedagoginės sąveikos psichologiniai aspektaiĮvadas. Pedagogikos ir psichologijos sąveika. Mokytojų savybių įtaka mokiniams. Mokytojo asmeninės savybės. Mokytojos savęs vertinimas. Mokytojo tolerancija. Pedagogo empatiškumo pasekmės. Mokymasis per pamoką. Pagrindinės psichologijos kryptys pamokoje. Vadovavimas klasei. Klasės atmosfera. Mokymosi aplinka ir motyvacija. Mokinių motyvacija. Mokytojo elgesio įtaka mokiniams. Mokinių ir mokytojų tarpusavio sąveika. Išvados. Skaityti daugiau
Pedagogo asmens savybių svarba moksleivių ugdymuiĮvadas. Mokytojo asmens savybės ir veikla. Pedagoginis pašaukimas ir pedagogo priedermės. Pedagoginiai gebėjimai. Mokytojo, mokinių ir jų tėvų bendradarbiavimas. Pedagogo kūrybiškumo reikšmė ugdymo procesui. Mokytojo nuolatinio tobulėjimo svarba. Darbo metodika. Darbo rezultatai ir aptarimas. Išvados. Skaityti daugiau
Pedagogo autoriteto problema visuomenėjePedagoginiai santykiai. XIX amžiaus pedagogės, švietėjos, rašytojos (Marija Pečkauskaitė-Šatrijos Ragana, Gabrielė Petkevičaitė-Bitė, Sofija Kymantaitė-Čiurlionienė), jų veikla ir mintys apie gero pedagogo savybes ir pedagoginį procesą. Pedagogo savybės ir parengimas pedagoginiam bendravimui. Pedagogo autoritetas ir santykiai su mokinių tėvais. Pedagogas ir technologijų amžius. Lietuvos švietimas pastaraisiais metais. Mokytojas, mokinys ir tėvai. Ar mokytojui būtina keistis? Skaityti daugiau
Pedagogų kompetencijos gerinimasĮvadas. Kompetencijos sąvoka. Pedagogo kompetencijos sudedamosios dalys. Pedagogo kompetencijos portfelis. Kompetencijos portfelio nauda. Kompetencijos portfelio struktūra. Pedagogo profesinė kompetencija ir jos įgijimo būdai. Pedagogo kompetencijos ir kvalifikacijos tobulinimas. Pedagogo kompetencijos tobulinimas. Mokymosi tobulinimas pedagogo kompetencijoje. Pedagogo edukacinė kompetencija mokymosi paradigmos kontekste. Mokytojo veiklos sėkmė – jo profesinės kompetencijos atspindys. Kvalifikacijos tobulinimas. Kvalifikacijos tobulinimo politika. Kompetencijos tobulinimo poreikio nustatymas ir kvalifikacijos kėlimo sistema. Švietimo įstaigų vadovo vaidmuo vykdant kvalifikacijos vykdymo politiką. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Pilietinio ugdymo filosofiniai pagrindaiĮvadas. Pilietinio ugdymo poreikis mokykloje. Pilietinio ugdymo filosofiniai metodai. Istorinis metodas. Refleksijos metodas. Lingvistinės analizės metodas. Loginių išvadų metodas. Dialektinis metodas. Ugdymo tikslų filosofinis pagrindas. Žmogaus esmė. Žmogaus būtis. Žmogaus individualumas. Išvados. Skaityti daugiau
Pilietinio ugdymo metodai bendrojo lavinimo mokyklojeĮvadas. Pilietinio ugdymo samprata. Teisės aktų, reglamentuojančių pilietinį ugdymą vidurinėje mokykloje apžvalga. Pilietinio ugdymo ir pilietiškumo sąvokos. Dokumentai, reglamentuojantys pilietinį ugdymą. Pilietinio ugdymo metodai ir jų taikymo ypatybės. Žodiniai dėstymo metodai. Aktyvieji mokymosi metodai. Debatai kaip vienas iš būdų mokyti pilietiškumo. Išvados. Skaityti daugiau
Pilietinio ugdymo reikšmė bendrojo lavinimo mokyklojeĮvadas. Antikinės pilietinio ugdymo tradicijos. Trumpa pilietiškumo ugdymo istorijos Lietuvoje apžvalga. Patriotizmo ir patriotinio ugdymo samprata prieškario filosofų darbuose. Pilietiškumas ir patriotizmas. Patriotinio auklėjimo uždaviniai. Neformalusis pilietinis ugdymas. Integruotas pilietinis ugdymas. Išvados. Skaityti daugiau
Popamokinės veiklos organizavimasĮvadas. Formalaus ir neformalaus švietimo aspektai. Popamokinė veikla už mokyklos ribų. Popamokinės veiklos organizavimo metodika. Popamokinės veiklos ypatumai. Metodų ir formų pasirinktinumas. Pramoginės popamokinės veiklos formų analizė. Reikalavimai pramoginiam renginiui. Pramoginės veiklos organizavimas. Pedagogo vaidmuo popamokinėje veikloje. Klasės vadovo asmenybė. Klasės auklėtojo popamokinės veiklos organizavimas. Tyrimų analizė ir metodika. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
Profesijos rinkimosi motyvai: moksleiviaiMoksleivių savo profesijos rinkimosi pagrindiniai motyvai. Operacinė apibrėžtis. Įvadas. Tyrimo tikslas: Išskirti pagrindinius moksleivių savo profesijos rinkimosi motyvus. Mokslinės literatūros analizė. Profesijos svarba moksleivio integracijai. Sunkumai renkantis profesiją. Profesijos pasirinkimas kaip ugdymo objektas. Mokyklos įtaka renkantis profesiją. Mokinių rengimosi karjerai svarba. Darbo vietos nepastovumas. Darbo jėgos nepastovumas. Tyrimo organizavimo aprašymas. Tiriamųjų atranka. Tyrimo duomenų rinkimas ir apdorojimas. Tyrimo rezultatai jų analizė ir interpretacija. Išvados. Priedai (3). Skaityti daugiau
Projektinio mokymo metodo taikymo galimybes biologijos mokyme vidurinėje mokyklojeĮvadas. Literatūros apžvalga. Metodologiniai projektinio metodo taikymo mokymo(si) procese pagrindai. Projektinio mokymo metodo tikslai. Pagrindiniai projektinio darbo ypatumai. Problemos iškėlimas. Skirtingų mokymo dalykų integravimas problemos sprendimui. Projektų tipai. Pagrindiniai projektinio vykdymo etapai. Besimokančiųjų ir mokytojo vaidmuo projekte. Projekto įvertinimas. Projektinio metodo privalumai ir trūkumai. Projektinio metodo privalumai. Projektinio darbo trūkumai. Galimos projektų temos ir pavyzdys. Įdomios temos projektams. Vykdyto projekto pavyzdys. Alkoholis mūsų gyvenime. Moksleivių apklausa ir jos rezultatai. Anketa. Moksleivių anketos apklausos rezultatai. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Renginio scenarijus: Motinos dienaTema. Tikslas. Uždaviniai. Renginio forma. Atlikimo vieta. Pasirinktas laikas. Atlikėjai. Kostiumai. Muzika. Scenografija. Profesinių kompetencijų sąrašas. Terminų, santrumpų žodynėlis. Scenografija. Choriografinių kūrinių repertuaras. Renginio "motinos diena" scenarijus. Renginio eiga. Šokių aprašymai. Abelytė. Šokio eiga. Lietaus lašiukai. Šokio aprašymas. "Čia Čia Čia". Šokio žingsniai. Šokio eiga. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
Ritmavimo užduočių analizė pradinių klasių muzikos vadovėliuoseĮvadas. Muzikos ritmo pajautimo ugdymo svarba žymiausiose muzikinio ugdymo sistemose. Ritmavimo užduočių analizė. Ritmavimo užduočių pasiskirstymas pradinių klasių muzikos vadovėliuose. Ritmavimo užduočių klasifikacija. Ritmavimo užduočių atlikimo bei pateikimo būdai pradinių klasių muzikos vadovėliuose. Išvados. Skaityti daugiau
Santuokos vaidmuo vaikų auklėjimeĮvadas. Teorinė dalis. Santuokos samprata, jos reikšmė ir motyvai žmogaus gyvenime. Santuoka, kaip vertybė. Vertybių šeimoje sąveika. Šeimos funkcija – vaikų socializacija ir auklėjimas. Praktinė dalis. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
...